Vivantis.cz

Kampaň Vivantis.cz

Výška odměny: 2.1–11 %

Provize:

  • sortiment módy – 10% nový, 7% stávající zákazník
  • sortiment šperků – 11% nový, 7.7% stávající zákazník
  • sortiment hodinek – 8% nový, 5.6% stávající zákazník
  • sortiment krásy – 7% nový, 4.9% stávající zákazník
  • sortiment zdraví – 7% nový, 4.9% stávající zákazník
  • sortiment parfémů – 3% nový, 2.1% stávající zákazník
  • značka Natural Medicaments – 10% nový, 7% stávající zákazník
  • značka Troli + Brilio + JustBag – 10% nový, 7% stávající zákazník
  • značka Sefiros – 8% nový, 5.6% stávající zákazník
  • značka Ketodiet, Lylee, Linziclip – 0%

Stávající zákazník je zákazník, který nakoupil v eshope za poslední 4 měsíce. Po této době se zákazník považuje za nového.

 

Ve spolupráci s Vivantis.cz jsme pro vás připravili novou kampaň, kde si každá žena najde to svoje.  😉

Od roku 2001 se s postupem času z malého nápadu zrodil velký projekt, z obývákového e-shopu se stala malá-velká mocnost se 6 specializovanými internetovými obchody se zdravím, krásou, parfémy, šperky, hodinkami a módou. Už více než 14 let jsme s těmito radostmi mezi jedničkami na trhu a snažíme se dělat maximum pro to, abyste se k nám často a rádi vraceli. Stále jsme ale měli pocit, že to není dost a že bychom pro vás mohli udělat ještě víc.

A tak se zrodil VIVANTIS.CZ. Místo, kde seženete vše, co máte ráda a co potřebujete, vše, co vám i vašim milovaným dělá radost denně i zcela výjimečně. Od kabelky po parfém, od řasenky po náušnice.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media

 

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.

Extra podmínky kampaně:

  • podmínky k nepřímé PPC:
    • a) Partner nesmí inzerovat v PPC systémech na klíčová slova obsahující brandy e-shopů společnosti Vivantis, a. s. (např. „Slevove kody Vivantis“ / „Sperky.cz slevovy kod“ apod.)
    • b) Partner musí všechny brandy společnosti Vivantis, a. s. vložit do všech svých PPC kampaní jako vylučující klíčová slova.
    • c) Partner nikdy nesmí zmínit brandy společnosti Vivantis, a. s. v PPC inzerátu.
    • d) Partner nesmí v PPC kampaních odkazovat přímo na e-shopy společnosti Vivantis, a. s.

 

Top 10 produktů

  1. http://www.vivantis.cz/hodinky/daniel-klein-dk11164-1.html
  2. https://www.vivantis.cz/hodinky/daniel-klein-dk11177-5.html
  3. https://www.vivantis.cz/hodinky/casio-collection-w-752-4bvef.html
  4. https://www.vivantis.cz/parfemy/lanvin-paris-eclat-d-arpege-parfemova-voda-s-rozprasovacem-2.html
  5. https://www.vivantis.cz/parfemy/eternity-edp.html
  6. https://www.vivantis.cz/parfemy/boss-no-6-edt.html
  7. https://www.vivantis.cz/kosmetika/cerna-belici-zubni-pasta-s-uhlim-a-extraktem-teavigo-black-whitening-toothpaste-100-ml.html
  8. https://www.vivantis.cz/kosmetika/barva-na-rasy-a-oboci-refectocil-15-ml.html
  9. https://www.vivantis.cz/kosmetika/make-up-cover-pro-jasnou-a-sjednocenou-plet–g-1.html
  10. https://www.vivantis.cz/sperky/tribal-nausnice-essw20.html

 

Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?