Kampaň Vivantis.cz
Výška odměny: 2.1–11 %
Provize:
- sortiment módy – 10% nový, 7% stávající zákazník
- sortiment šperků – 11% nový, 7.7% stávající zákazník
- sortiment hodinek – 8% nový, 5.6% stávající zákazník
- sortiment krásy – 7% nový, 4.9% stávající zákazník
- sortiment zdraví – 7% nový, 4.9% stávající zákazník
- sortiment parfémů – 3% nový, 2.1% stávající zákazník
- značka Natural Medicaments – 10% nový, 7% stávající zákazník
- značka Troli + Brilio + JustBag – 10% nový, 7% stávající zákazník
- značka Sefiros – 8% nový, 5.6% stávající zákazník
- značka Ketodiet, Lylee, Linziclip – 0%
Stávající zákazník je zákazník, který nakoupil v eshope za poslední 4 měsíce. Po této době se zákazník považuje za nového.
Ve spolupráci s Vivantis.cz jsme pro vás připravili novou kampaň, kde si každá žena najde to svoje. 😉
Od roku 2001 se s postupem času z malého nápadu zrodil velký projekt, z obývákového e-shopu se stala malá-velká mocnost se 6 specializovanými internetovými obchody se zdravím, krásou, parfémy, šperky, hodinkami a módou. Už více než 14 let jsme s těmito radostmi mezi jedničkami na trhu a snažíme se dělat maximum pro to, abyste se k nám často a rádi vraceli. Stále jsme ale měli pocit, že to není dost a že bychom pro vás mohli udělat ještě víc.
A tak se zrodil VIVANTIS.CZ. Místo, kde seženete vše, co máte ráda a co potřebujete, vše, co vám i vašim milovaným dělá radost denně i zcela výjimečně. Od kabelky po parfém, od řasenky po náušnice.
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Extra podmínky kampaně:
- podmínky k nepřímé PPC:
-
- a) Partner nesmí inzerovat v PPC systémech na klíčová slova obsahující brandy e-shopů společnosti Vivantis, a. s. (např. „Slevove kody Vivantis“ / „Sperky.cz slevovy kod“ apod.)
- b) Partner musí všechny brandy společnosti Vivantis, a. s. vložit do všech svých PPC kampaní jako vylučující klíčová slova.
- c) Partner nikdy nesmí zmínit brandy společnosti Vivantis, a. s. v PPC inzerátu.
- d) Partner nesmí v PPC kampaních odkazovat přímo na e-shopy společnosti Vivantis, a. s.
Top 10 produktů
- http://www.vivantis.cz/hodinky/daniel-klein-dk11164-1.html
- https://www.vivantis.cz/hodinky/daniel-klein-dk11177-5.html
- https://www.vivantis.cz/hodinky/casio-collection-w-752-4bvef.html
- https://www.vivantis.cz/parfemy/lanvin-paris-eclat-d-arpege-parfemova-voda-s-rozprasovacem-2.html
- https://www.vivantis.cz/parfemy/eternity-edp.html
- https://www.vivantis.cz/parfemy/boss-no-6-edt.html
- https://www.vivantis.cz/kosmetika/cerna-belici-zubni-pasta-s-uhlim-a-extraktem-teavigo-black-whitening-toothpaste-100-ml.html
- https://www.vivantis.cz/kosmetika/barva-na-rasy-a-oboci-refectocil-15-ml.html
- https://www.vivantis.cz/kosmetika/make-up-cover-pro-jasnou-a-sjednocenou-plet–g-1.html
- https://www.vivantis.cz/sperky/tribal-nausnice-essw20.html
Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.