Shrnutí měsíce březen 2024
V březnu jsme v Dognetu i přes velikonoční svátky dosáhli vyššího obratu než v únoru. Meziročně přitom roste jak obrat, tak počet konverzí a provize publisherů. Ti si vydělali letos o 17 8888888888 % více ve srovnání s březnem 2023. 😊
Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:
Výsledky měsíce březen 2024
- Počet konverzí: 80 120
- Provize publisherů: 341 434 €
- Celkový obrat e-shopů: 5 659 569 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Zastoupení segmentů v březnu 2024
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Porovnání segmentů v měsících únor vs. březen 2024
Podle počtu konverzí
TOP 6 segmentů
Ostatní segmenty
S příchodem krásnějšího počasí rostl v březnu počet konverzí zejména ve sportovních (+18 %) a módních (+16 %) kampaních.
Ve sportovním segmentu vede kampaň Decathlon.sk (+53 %) a MyProtein.cz (+51 %). Tradičně se na prvních příčkách objevují i kampaně Proteinaco.cz, GymBeam.sk a slovenský i český EXIsport.
V segmentu Móda a doplňky se nejvíce dařilo kampaním eyerim.pl (+150 %) a eyerim.cz (+83 8888888888888885888888555555222222233 %). Za nárůst vděčíme kombinaci strategické práce s CSS partnery, kuponovými partnery, cashbacky i influencery.
Podle průměrné hodnoty objednávky
TOP 6 segmentů
Ostatní segmenty
Podle průměrné výše provize
TOP 6 segmentů
Ostatní segmenty
Březen potěšil publishery zaměřené na kampaně ze segmentu Hobby a cestování, ve kterém narostla průměrná provize o 1,42 eur, a ze segmentu Auto-moto (+89 centů).
Skokani března
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání února s březnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v únoru alespoň 50 a více konverzí.
- Voyo.cz +459 %
- Sinsay.com +277 %
- eyerim.hu +166 %
- eyerim.pl +150 %
- Voyo.sk +148 %
Nejlepší výdělky publisherů v březnu 2024
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Moebelix.cz
- Árukereső.hu
- Moebelix.sk
- Planeo.sk
- Voyo.cz
- Voyo.sk
- 4Home.cz
- Wolt.com/cs/cze
- 4Home.sk
- eyerim.cz
Kampaně Voyo.cz a Voyo.sk se umístili nejen v žebříčku skokanů, ale také mezi kampaněmi, které publisherům v březnu přinesly nejvyšší výdělky. Tyto kampaně fungují na dobře nastavené spolupráci výlučně s obsahovými partnery.
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Provize |
Obsah |
17 183 € |
Ostatní |
16 879 € |
Ostatní |
16 667 € |
Ostatní |
12 870 € |
Ostatní |
12 252 € |
Ostatní |
9 510 € |
Ostatní |
9 250 € |
Obsah |
8 921 € |
Obsah |
8 808 € |
Ostatní |
7 677 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
Objevte potenciál streamovací platformy Voyo.sk
Voyo.sk je oblíbená streamovací platforma, na které najdete exkluzivní tituly vlastní tvorby pod značkami Voyo Original a Voyo Speciál, množství oblíbených televizních pořadů, knihovnu plnou filmů, seriálů a pohádek, ale i atraktivní sportovní přenosy – momentálně například exkluzivní vysílání F1.
Kampaň nabízí příležitost pro různě zaměřené projekty – od technologických magazínů přes blogy o vaření, recenzní weby a stránky zaměřené na děti až po sportovní magazíny.
Vybrané filmy, seriály nebo pořady můžete zařadit do článku (např. recenze webu, tipy na dárky – předplatné, tipy na volnočasové aktivity), vytvořit speciální landing page, žebříčky programů nebo využít grafické bannery. Neváhejte se inspirovat z Voyo oficiálního blogu.
Za předplatné umíte získat atraktivní provizi 12 € za lead a k dispozici je také česká kampaň Voyo.cz. 😊