1. Vstupní formulář
Prvním krokem je vyplnění vstupního formuláře, ve kterém uvedete základní údaje vašeho e-shopu/projektu. Po odeslání vyplněného formuláře vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Prvním krokem je vyplnění vstupního formuláře, ve kterém uvedete základní údaje vašeho e-shopu/projektu. Po odeslání vyplněného formuláře vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Spolu s vámi projdeme vaše očekávání, cíle a potenciál kampaně. Dohodneme nastavení a podmínky vaší kampaně, výšky provizí, model fakturace, vyhodnocování, kontrolu kampaně a další detaily naší spolupráce. Na základě toho vám zašleme návrh smlouvy a po jejím podpisu přejdeme na integraci kampaně.
Na vaši webovou stránku bude potřebné umístit dva JavaScript kódy pro sledování prokliků a prodejů našich publisherů. Je to podobné jako Google Analytics a e-commerce tracking, které sledují vaše návštěvníky a údaje odesílají do Google Analytics. Ukázku kódů si můžete prohlédnout v našem článku.
Budeme od vás potřebovat minimálně jednu sadu bannerů k vašemu projektu. Můžete přepoužít bannery z Google Ads. Používáme stejné rozměry jako Google 😉
Máte e-shop? Pokud ano, budeme od vás potřebovat i váš XML feed produktů. Nejčastěji používáme feedy ve stejné struktuře jako má Heuréka nebo Google Shopping. Ale pokud můžete pro nás připravit samostatný feed, o to lépe (s našimi UTM tagy v URL a cenou produktu před slevou).
Abychom vaši kampaň mohli kvalitně odprezentovat, budeme od vás potřebovat logo vašeho webu a popis vašeho projektu. Tyto údaje uveřejníme také na naší stránce v sekci Kampaně. Jak mají popis udělaný ostatní inzerenti, se dozvíte po rozkliknutí jednotlivých kampaní.
Když máme všechno hotové, můžeme oficiálně spustit vaši kampaň. Před spuštěním s vámi ještě jednou překontrolujeme celé nastavení kampaně. Pokud je všechno v pořádku, kampaň začneme propagovat mezi publishery. O tom, jak kampaň propagujeme, se můžete dočíst v našem článku.
Rozběh kampaně trvá přibližně 3–6 měsíců, kdy se o její rozvoj staráme my. Po této době se opět můžeme podívat na výkonnost vaší kampaně a její jednotlivé parametry. Společně se můžeme podívat na zlepšení nebo lepší nasměrování kampaně; například vylepšení XML feedu, nové bannery, zařazení vašeho projektu do systému Banea, užší spolupráce s vybranými publishery, blokace IP adres vašich kanceláří, přidání slevových kuponů, přidání odkazu na vaši kampaň do patičky vašeho webu apod.), akvizice, extra SEO podpora a další.