Integrace

Obchodní část

1. Vstupní formulář

Prvním krokem je vyplnění vstupního formuláře, ve kterém uvedete základní údaje vašeho e-shopu/projektu. Po odeslání vyplněného formuláře vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

dognet_vstup_sk

2. Smlouva

Spolu s vámi projdeme vaše očekávání, cíle a potenciál kampaně. Dohodneme nastavení a podmínky vaší kampaně, výšky provizí, model fakturace, vyhodnocování, kontrolu kampaně a další detaily naší spolupráce. Na základě toho vám zašleme návrh smlouvy a po jejím podpisu přejdeme na integraci kampaně.

zmluva

Technická část integrace

3. Implementace kódů

Na vaši webovou stránku bude potřebné umístit dva JavaScript kódy pro sledování prokliků a prodejů našich publisherů. Je to podobné jako Google Analytics a e-commerce tracking, které sledují vaše návštěvníky a údaje odesílají do Google Analytics. Ukázku kódů si můžete prohlédnout v našem článku.

kody

4. Bannery

Budeme od vás potřebovat minimálně jednu sadu bannerů k vašemu projektu. Můžete přepoužít bannery z Google Ads. Používáme stejné rozměry jako Google 😉

Big, half price and one day sale banners. Vector.

5. XML feed

Máte e-shop? Pokud ano, budeme od vás potřebovat i váš XML feed produktů. Nejčastěji používáme feedy ve stejné struktuře jako má Heuréka nebo Google Shopping. Ale pokud můžete pro nás připravit samostatný feed, o to lépe (s našimi UTM tagy v URL a cenou produktu před slevou).

XML code lines on a display

6. Logo a popis vašeho projektu

Abychom vaši kampaň mohli kvalitně odprezentovat, budeme od vás potřebovat logo vašeho webu a popis vašeho projektu. Tyto údaje uveřejníme také na naší stránce v sekci Kampaně. Jak mají popis udělaný ostatní inzerenti, se dozvíte po rozkliknutí jednotlivých kampaní.

Screenshot_35

Spuštění kampaně a její správa

7. Spuštění kampaně

Když máme všechno hotové, můžeme oficiálně spustit vaši kampaň. Před spuštěním s vámi ještě jednou překontrolujeme celé nastavení kampaně. Pokud je všechno v pořádku, kampaň začneme propagovat mezi publishery. O tom, jak kampaň propagujeme, se můžete dočíst v našem článku.

Screenshot_36

8. Optimalizace kampaně

Rozběh kampaně trvá přibližně 3–6 měsíců, kdy se o její rozvoj staráme my. Po této době se opět můžeme podívat na výkonnost vaší kampaně a její jednotlivé parametry. Společně se můžeme podívat na zlepšení nebo lepší nasměrování kampaně; například vylepšení XML feedu, nové bannery, zařazení vašeho projektu do systému Banea, užší spolupráce s vybranými publishery, blokace IP adres vašich kanceláří, přidání slevových kuponů, přidání odkazu na vaši kampaň do patičky vašeho webu apod.), akvizice, extra SEO podpora a další.

CASE STUDY: affiliate kampaně 4Home cz&sk přinesly obrat skoro 1 000 000 €