Shrnutí měsíce únor 2024

Shrnutí měsíce únor 2024

Po silném lednu přišel i silný únor. 😊 Publisheři přinesli e-shopům o 18 % vyšší obrat v porovnání s minulým rokem a vydělali si o 27 % více na provizích.

Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:

 

Výsledky měsíce únor 2024

  • Počet konverzí: 82 793
  • Provize publisherů: 334 503 €
  • Celkový obrat e-shopů: 5 596 825 €

Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.

 

Zastoupení segmentů v únoru 2024

 

Top 6 segmentů      

 

Ostatní segmenty

 

Porovnání segmentů v měsících leden vs. únor 2024

 

Podle počtu konverzí

 

TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

Valentýn se odrazil v 18 % nárůstu konverzí v segmentu Erotika. Stejně vysoký nárůst vidíme v segmentu Móda a doplňky, kde se dařilo zejména kampaním eyerim.cz a eyerim.sk, ve kterých inzerent aktivně rozvíjí spolupráci s jednotlivými partnery.

Naopak, nejvýrazněji poklesl počet konverzí v segmentech Sport (36 %), Multishop (24 %), Domácnost a zahrada (21 %) a Elektronika a světla (21 %).

 

Podle průměrné hodnoty objednávky

 

TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

 

Podle průměrné výše provize

 

TOP 6 segmentů

Ostatní segmenty

Výraznější změnu v průměrné výši provize vidíme pouze v segmentu Dětské zboží a hry, kde vzrostla o 1 euro. V tomto segmentu narostla také průměrná hodnota objednávky, a to o 11 eur. Na provizích si publisheři vydělali nejvíce v kampani Regiojatek.hu.

 

Skokani února

Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání ledna s únorem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v lednu alespoň 50 a více konverzí.

  1. Grizly.cz +362 %
  2. Grizly.sk +168 %
  3. PantaRhei.sk +148 %
  4. eyerim.cz +117 %
  5. eyerim.pl +101 %

Hvězdami února byly kampaně Grizly.sk a Grizly.cz, ve kterých vidíme nejvýraznější nárůst počtu konverzí.

V žebříčku skokanů se objevila také kampaň PantaRhei.sk, kterou jsme doporučovali v tipech na valentýnskou propagaci nejen jako e-shop plný knih, ale také společenských her, kreativních sad nebo pěkných dárků.

Nepřekvapilo nás však ani umístění kampaní eyerim.cz a eyerim.pl, kde počet konverzí roste spolu se zapojením CSS publisherů a rozšiřováním spolupráce s jednotlivými partnery.

 

Nejlepší výdělky publisherů v únoru 2024

 

Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. Árukereső.hu
  4. 4Home.cz
  5. Planeo.sk
  6. Wolt.com/cs/cze
  7. 4Home.sk
  8. Helveti.cz
  9. Zdravestravovani.cz
  10. MerkuryMarket.sk

 

Publisheři s nejvyššími výdělky

Typ

Provize

Ostatní

25 844 €

Obsah

17 203 €

Ostatní

16 564 €

Ostatní

‎13 099 €

Obsah

‎9 575 €

Ostatní

8 736 €

Ostatní

8 546 €

Obsah

8 493 €

Ostatní

8 343 €

Obsah

‎7 634 €

Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.

 

Spustili jsme kampaň Allegro.sk

Největší obchodní platforma v Polsku přichází na Slovensko a spolu s ní i affiliate kampaň, která potěší publishera z téměř každého segmentu. 😊

V kampani Allegro.sk na vás čekají provize dle kategorie až do výše 7,08 % a velký potenciál. Na ostatních trzích se na Allegro prodá každý den přes 900 000 položek a 90 % zákazníků zde nakupuje pravidelně.

Propagovat můžete široký výběr produktů ze všech oblíbených segmentů, jako je Dům a zahrada, Elektronika, Móda, Krása, Zdraví, Sport, Auto-moto a další. Stačí už jen začít. 😊

Vydělávající affiliate web
E-book zdarma

Vydělávající affiliate web

Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?