Nasazení tracking kódu na WooCommerce přes GTM

Nasazení tracking kódu na WooCommerce přes GTM

Návod pro nastavení GTM pro e-shopy na systému WooCommerce.
  1. vytvořte si konto na https://tagmanager.google.com/#/home
  2. přidejte vaši webovou stránku. Tag Manager vám vygeneruje kód, ze kterého si vezmete vaše ID. Vzor: GTM-XXXXXX
  3. vaše GTM ID vložte v administraci WooCommerce do pluginu DuracellTomi’s Google Tag Manager for WordPress. Více informací v článku o tomto pluginu.
  4. v nastaveních pluginu zaškrtněte všechny možnosti v Integration – WooCommerce
  5. v Tag Manageru vytvořte nový tag pro sledování prokliků „Affil Dognet – click tracking“ jako custom HTML, kde vložíte kód pro sledování prokliků. Triggerem je každá stránka (All pages)
  6. v Tag Manageru vytvořte novou proměnnou (Variable). Název „ecomm_pagetype„. Proměnná je typu Data Layer Variable. Název proměnné v Data Layeru je „ecomm_pagetype“
  7. stejným postupem jako v bodě 6 vytvořte proměnné „transactionId„, „transactionProducts“ a „ecomm_totalvalue
  8. vytvořte další vlastní proměnnou, tentokrát typ Custom Javascript a nazvěte ji „price_netto„. Vložte do ní kód:
    function(){
        try{
            var value = {{ecomm_totalvalue}};
    		var netto = 0;
      
            netto = value / 1.2;
            return netto;
        }
        catch(e){
        }
    }
  9. vytvořte další vlastní proměnnou v GTM typu Custom JavaScript s názvem productList a vložte do ní tento kód:
    function(){
        try{
            var list = "";
            var tp = {{transactionProducts}};
    		var x = 0;
      
            if (tp){
                for (x=0; x<tp.length; x++){
                  list += tp2[y].name;
    	     list += ", ";
                }
            }
            return list;
        }
        catch(e){
        }
    }
     
  10. v Tag Manageru vytvořte nový trigger s názvem Sale Page. Tento trigger bude pro „Some Page Views“, ve kterých se transactionType rovná hodnotě „sale“
  11. vytvořte tag pro sledování prodejů „Affil Dognet – sale tracking“ jako custom HTML, kde vložíte kód pro sledování prodejů. Triggerem je Sale page. V rozšířených nastaveních nastavte, aby se tag spouštěl jen jednou na stránku.
  12. publikujte všechny změny
V případě potřeby nás kontaktujte, GTM umíme nastavit i za vás 😉

Click tracking kód

„XXXXXXXXXXX“ Je třeba nahradit za ID vašeho účtu
<script type="text/javascript" id="pap_x2s6df8d" src="https://login.dognet.sk/scripts/fj27g82d"></script>
<script type="text/javascript">
PostAffTracker.setAccountId('XXXXXXXXXXX');
try {
PostAffTracker.track();
} catch (err) { }
</script>

Sale tracking kód

„XXXXXXXXXXX“ Je třeba nahradit za ID vašeho účtu

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?