Weleda.cz

Kampaň Weleda.cz

Provize: 15 %, 10 % pro cashbackové portály a 5 % pro kupónové weby

O e-shopu:

Weleda je švýcarsko-německá společnost specializující se na výrobu přírodních produktů zdravotní péče a kosmetiky. Byla založena v roce 1921 Rudolfem Steinerem, Itou Wegmanovou a Oskarem Schmiedelem. Její jméno pochází od keltské bohyně moudrosti a léčení, Veledy.

Weleda se od svého založení zasazuje o to, aby její výrobky byly přírodní a udržitelné, bez použití syntetických konzervantů, barviv, parfémů a ropných derivátů. Naše jsou často vyráběny z rostlin pěstovaných ve vlastních bio-dynamických zahradách.

O produktech:

Weleda nabízí širokou škálu produktů včetně tělových olejů, krémů, šamponů, mastí a dalších. Weleda je také známá svým zaměřením na holistický přístup k péči o tělo a duši. Jednou z našich nejznámějších řad je Skin Food, bohatá, výživná krémová řada pro suchou a citlivou pokožku, která je oblíbená u celebrit a profesionálů v oboru krásy.

Výjimečná je také naše dětská řada s měsíčkem, která si v České republice vysloužila titul „maminkami nejdoporučovanější“, a to opakovaně. Tato řada je zvlášť šetrná k citlivé pokožce našich nejmladších. Naše speciální řada MAMA je skvělým partnerem pro všechny budoucí maminky, nabízející produkty jak pro boj proti striím, tak pro masáže prsou či kojenecký čaj.

Více info:

Nicméně, Weleda se nezaměřuje jen na tělo, ale také na pleť. V letošním roce jsme uvedli na trh dvě fantastické pleťové řady. Zpevňující pleťovou řadu s granátovým jablkem a maca-peptidy, která dodá pleti vitalitu, a k naší oblíbené řadě Skin Food jsme přidali také tři nové produkty speciálně určené pro péči o pleť.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media


Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je povolená, brandové klíčové slovo včetně překlepů musí být ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani povolení. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?