Pneushop.cz

Kampaň Pneushop.cz

Delticom – s profilem k úspěchu

Delticom, v Evropě vedoucí internetový obchod s pneumatikami byl založený v roce 1999 v Hannoveru. Firma nabízí soukromým zákazníkům a obchodníkům v 128 online obchodech ve 42 zemích ojediněle široký sortiment pneumatik pro osobní vozidla, motocykly, transportéry, nákladní vozidla, autobusy, speciální pneumatiky, pneumatiky pro bicykly, kompletní kola (přednamontované pneumatiky na ráfky), vybrané náhradní díly a příslušenství pro osobní vozidla, motorové oleje a baterie.

Na nezávislé testovací platformě Testovanipneumatik.com dostanou zákazníci neutrální pomoc při rozhodování, jak si z více než 100 značek pneumatik a 25 000 modelů budou moci vybrat vhodné pneumatiky. Dodání probíhá podle přání zákazníka buď přímo domů, nebo na jednoho z více než 34 000 celosvětových servisních partnerů, se kterými Delticom kooperuje a kteří umožní přímé dodání pneumatik na vaši adresu na montáž na vozidlo zákazníka – nebo na jinou požadovanou adresu.

V obchodní oblasti pro velkoobchod prodává Delticom pneumatiky velkoobchodníkům v tuzemsku i v zahraničí.

Výhodné ceny, ohromný výběr a top kvalita přesvědčily celosvětově už 6,2 milionu spokojených zákazníků. Mějte prospěch z našeho rostoucího potenciálu a buďte partnerem Pneushop.cz programu.

Výhody na první pohled:

  • Jednoduché a pohodlné online objednávání 24 hodin denně
  • Pneumatiky za nízké ceny
  • Cena pneumatiky včetně DPH + poštovného
  • Více než 100 značek pneumatik a více než 25 000 typů pneumatik
  • Přes 200 montážních partnerů
  • Mnoho druhů možností plateb

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani zakázaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?