Kampaň Intímnenákupy.sk
IntímneNákupy.sk je jediný e-shop, kde je možné zakoupit produkty značky VALAVANI a 2people určené pro sexuální zdraví, zvětšení penisu, zvýšení libida, zvětšení poprsí, zlepšení erekce na Slovensku. nabízí výrobky, které jsou jedinečné svým složením, recepturou a účinností. Všechny výrobky značky VALAVANI jsou vyráběné v ČR. Produkt Maca Fresh je vyráběný přímo v PERU pod značkou 2people. Jedná se o tzv. „peruánskou viagru“ a je to nejprodávanější produkt svého druhu v SR a ČR.
Výhody e-shopu:
- Zaručená kvalita, produkty mají zdravotní certifikáty a jsou schválené UVZSR.
- Vrácení zboží do 60 dnů.
- Speciální akce 2+1 produkt.
- Expresní doručení.
Doplňkové informace
- Průměrná výška objednávky 60 €.
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.
Mediální kampaň pro Intímnenákupy.sk
Máme zájem o:
1. Publikování PR článků.
Hledáme publishery ze segmentu: Zdraví a výživa.
Za publikování jednoho PR článku můžeme nabídnout: do 50 €.
2. Koupi zpětných odkazů.
Hledáme publishery ze segmentu: Zdraví a výživa.
Za publikování jednoho zpětného odkazu můžeme nabídnout: do 10 €.
3. Publikování recenzí.
Hledáme publishery ze segmentu: Zdraví a výživa.
Minimální požadavek měsíční návštěvnosti webu: 50 000 návštěvníků.
Za publikování jedné recenze můžeme nabídnout: do 10 €.
4. Spolupráci s influencery.
Hledáme influencery ze segmentu: Zdraví a výživa.
Minimální požadavek dosahu influencera: 5000.
Pokud máte zájem zapojit se do kampaně, tak v administraci v sekci „Kampaně“ vyhledejte kampaň s názvem „IntímneNákupy.sk – Mediálna kampaň“ a požádejte o přidání. Inzerent vás v kampani buď schválí, nebo zamítne. Prosím, vyplňte poznámku u žádosti co nejpřesněji, aby inzerent vědě, o jakého publishera se jedná. Následně inzerent s vámi naváže kontakt a komunikace proběhne mezi vámi a inzerentem.