Tip na kampaň: Kytary.cz

Tip na kampaň: Kytary.cz

Přinášíme vám v Tipu na kampaň naši další pecku, tentokrát z oblasti hudby. Znáte kampaň Kytary.cz? Kampaň je v Dognetu spuštěná od února 2020 a už teď se těší velké oblibě. 🙂

Co jsou Kytary.cz?

Český prodejce hudebních nástrojů a zvukové techniky, který má nejluxusnější prodejnu hudebních nástrojů v České republice a aktuálně vyvážejí do dalších devíti evropských zemí. Tento rok oslavili 20 roků na hudebním trhu.


V kamenném obchodě i e-shopu se specializují hlavně na kytary, baskytary, bicí, klávesy, DJ techniku včetně příslušenství. V nabídce ale najdete i dechové a smyčcové nástroje.

Od skromného obchůdku až po jedničku na trhu

Myšlenku realizace hudebního obchodu dostal baskytarista, který během toho, jak programoval první verzi e-shopu, prodával struny a ladičky ze svého bytu. První kamennou prodejnu s rozlohou 16 metrů čtverečních otevřeli v Praze a nacházela se v přízemí paneláku, kde byla předtím kočárkárna. Od roku 2000 vstoupilo do firmy několik desítek dalších lidí.

V současnosti vybudovali velkou moderní prodejnu v Modřanech s krásnou expozicí hudebních nástrojů, kavárnou a zázemím pro zkušebny. Tým se skládá ze 147 lidí a ročně posílají zákazníkům více než 200 tisíc balíků. Získali 7krát po sobě ocenění ShopRoku v hudební kategorii.

Mezi jejich zákazníky je spousta známých zpěváků a skupin, například Chinaski, Kryštof, Tři Sestry, ale také Honza Homola, Ben Cristovao, Pavol Habera, Pepa Vojtek, Michal David, Dalibor Janda a další.

Fakta o kampani

  • V kampani je provize rozdělená podle typu publishera a značky. Za prodej značek Ortega, Bespeco, Cort, Furch, Soundsation, Taylor, Washburn, Joyo, D´Addario, Godin, Nord, PRS, Hohner získá obsahový publisher provizi 5,6 %, pro cashbackové a kuponové portály je provize 1,5 %. Tyto značky dělají přes 20 % objednávek přes affil. Za ostatní produkty dostane obsahový publisher provizi 4,6 %, cashbackové a kuponové portály 1,5 %.
  • Délka cookies je nastavená na 30 dní.
  • Konverzní poměr je v kampani 4,8 %.
  • K dispozici jsou publisherům bannery, XML feed a seznam nejprodávanějších produktů a kategorií.

Výhody e-shopu

  1. Bohatý sortiment hudebních nástrojů, zvukové techniky a příslušenství. Každý si určitě vybere to, co hledá.
  2. Zákazníkům se snaží vyjít co nejvíc vstříc – umožňují 90 dní na vyzkoušení a vrácení zboží.
  3. Unikátní služba – prodejna sousedí přímo s centrálním skladem a zákazníkům umožňuje vyzkoušet na prodejně produkty. Nejen ty, co jsou skladem na prodejně, ale i ty, co jsou v centrálním skladu. Zákazník tedy nemusí čekat několik dní, ale za pár minut mu zboží donesou na vyzkoušení.
  4. Nabízejí vlastní specializovaný servis a pojištění nástrojů mnoha největších značek. Servis na vysoké úrovni.
  5. S každým nákupem získáte slevu na další nákup.
  6. Obrovské skladové zásoby – aby byli schopní uspokojit požadavky začátečníkům, ale i nejnáročnějším hráčům, disponují obrovskými skladovými zásobami. Garantují maximální výběr hudebních nástrojů.
  7. Certifikovaný EU prodejce – získali množství prestižních ocenění a certifikátů.


Proč kampaň nasadit a jak ji co nejlépe použít?

Mnoho publisherů se zaměřuje na kampaně ze segmentu nábytku, elektroniky, módy, zdraví a sportu. Co se tak vydat trochu jiným směrem a zaměřit se na segment hudby? Na základě analýzy klíčových slov pro český trh jsme zjstili, že existuje velké množství zákazníků vyhledávajících termíny, které jsou spojené s oblastí hudby, proto si myslím, že právě tento nový segment má v rámci affilu potenciál.

Můžete si vytvořit další projekt, kde byste se zaměřovali čistě například na volnočasové aktivity a mezi ně zařadili i hudební nástroje. Kampaň můžete zakomponovat do článků, které obohatí vědomosti jak začínajícím hudebníkům, tak také pokročilým. Kampaň nabízí kvalitní produkty, neboť Kytary.cz vědí, co dělají, a dělají to dobře, a co je také důležité – nabízejí špičkový servis.

Kampaň se skvěle hodí i v lifestyle magazínu do článků o tom, jak kreativně a efektivně zabavit děti i dospělé, případně články o tom, jak se při výuce na hudebním nástroji podporuje lidská mozková aktivita, člověk se naučí disciplíně, rozvaze a trpělivosti.

Díky dostupnému XML feedu je kampaň vhodná i pro katalogy. Čtenáři ocení pro jejich rychlejší a rozvážnější výběr také kvalitní recenze, ale i porovnání jednotlivých produktů. Můžete se zaměřit na TOP 10 produktů nebo kategorií. V popisu kampaně najdete rozdělení TOP 10 v čase “koronakrize”, letní sezóny, obratu a nákupu.

Přemýšlíte, jak napsat článek na toto téma? Kromě analýzy klíčových slov, která je pro vás k dispozici zdarma, máme pro vás přichystaný i seznam copywriterů, kteří by vám mohli v rámci tohoto segmentu pomoct. Rádi se o to s vámi podělíme. Stačí, když napíšete kolegyni Júlii Ferancové na ferancova@dognet.sk, která vám nasdílí všechno potřebné.


Štefan natočil i krátké video o tom, proč začít dělat právě segment hudby.

Chceme zákazníky také něco naučit, pobavit je a zaujmout.říká ředitel Kytary. cz.  To jsou primární cíle. Povědomí o značce a loajalita přicházejí později a projevují se následně v účinnosti výkonnostního marketingu. Chceme inspirovat, motivovat a vyvolat touhu věnovat se hudbě aktivně – být hudebníkem, to je hlavní poslání.  

Vytvořili kanál na YouTube, což je v podstatě obrovská studnice recenzí, hudebních škol, zábavných hudebních relací, které potěší nejednoho muzikanta. Kanál byl tento rok oceněný trofejí YouTube Works za nejlepší kanál. Také se věnují magazínu pro aktivní hudebníky, v němž rozebírají témata oblasti hudby, přinášejí recenze a neocenitelné tipy.


Pokud tedy tuto kampaň ještě nepropagujete, neváhejte a zkuste si ji nasadit. V případě otázek ohledně kampaně se na nás můžete obrátit. 🙂

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?