Změna VOP od 1.11.2023. Více informací v článku.

Zářijové novinky pro publishery

Zářijové novinky pro publishery

Léto uběhlo znovu jaksi rychle, no věříme, že si z něj odnášíte mnoho krásných zážitků a ještě více nově načerpaných sil. Budete je potřebovat, jelikož se nezadržitelně blíží hlavní e-commerce sezóna každého roku. 🙂

Pojďme se v posledním letním díle novinek podívat na to, jak se Dognetu dařilo v srpnu.

Novinky z Dognetu budou i nadále vycházet ve formě článku, videa, ale i jako podcast. Zářijové novinky pro publishery vám ve videu přinášejí Zuzka a Veronika. 🙂

     

    Shrnutí měsíce srpen 2023

    • Počet konverzí – 76 227
    • Vyplacené provize publisherem – 310 419 €
    • Celkový obrat e-shopů – 5 409 942 €

    Do celkového počtu konverzí jsou započteny i konverze z kampaně Árukereső.hu, ve které konverzi nepředstavuje dokončená objednávka, ale proklik z Árukereső.hu na některý z e-shopů, jejichž produkty tento nákupní portál nabízí. Z tohoto důvodu můžeme od srpna v souhrnu každého měsíce o více než 1 000 konverzí.

     

    Zastoupení segmentů v srpnu 2023

    V srpnu již tradičně dominoval segment Bydlení a nábytek, přičemž jeho zastoupení na počtu konverzí a výši provizí v síti nadále roste. Podíl tohoto segmentu na celkovém počtu konverzí vzrostl o 2 procentní body a na celkové výši provizí o 3 procentní body.

    V ostatních segmentech vidíme pouze minimální změny, které nepřesáhly 1 procentní bod.

     

    Porovnání segmentů v měsících červenec vs. srpen 2023

     

    Podle počtu konverzí

    Lidé v srpnu nakupovali více nábytku a vybavení do domácnosti. Počet konverzí v segmentu Bydlení a nábytek vzrostl až o 13 %. Téměř dvojnásobný nárůst konverzí v porovnání s červencem vidíme v kampaních Svetla24.czHouseland.sk.

    Nárůst konverzí pozorujeme i v segmentu Zdraví a výživa o 4 %, v segmentu Móda a krása o 3 % a v segmentu Ostatní o 1 %.

    Naopak, nejvýraznější pokles o 9 % nás čekal v segmentu Sport a o 3 % v segmentu Elektro.

     

    Podle průměrné hodnoty objednávky  

    Přestože lidé nakupovali více, vybírali si levnější produkty, méně produktů nebo využívali různé akcie a výprodeje, což vidíme na poklesu průměrné hodnoty objednávky téměř ve všech segmentech.

    Výjimku představuje segment Zdraví a výživa, kde průměrná hodnota objednávky narostla o 2 eura.

    Největší pokles pozorujeme v segmentu Elektro, kde průměrná hodnota objednávky v srpnu klesla o 12 eur, a v segmentu Sport, kde klesla o 9 eur.

     

    Podle průměrné výše provize

    Dobrou zprávou je, že ačkoli průměrná hodnota objednávky v srpnu poklesla, průměrná výše provize přesto ve většině segmentů stoupala. To svědčí o tom, že mnozí inzerenti se snaží ve svých kampaních nabídnout motivující podmínky, díky kterým si dokážete vydělat zajímavé provize i z objednávek v nižších hodnotách.

    V segmentu Bydlení a nábytek narostla průměrná výše provize o 38 centů a v segmentu Ostatní o 33 centů.

    Avšak v segmentech, kde jsme pozorovali nejvýraznější pokles v průměrné hodnotě objednávky, klesla i průměrná výše provize – konkrétně v segmentu Sport o 48 centů a v segmentu Elektro o 7 centů.

     

    Skokani srpna

    Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání července se srpnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v červenci alespoň 50 a více konverzí.

    1. Fabulo.hu +191 %
    2. TimeStore.pl +146 %
    3. Lampisilumini.ro +134 %
    4. Wolt.com/sk +95 %
    5. Mobilonline.sk +89 %

    První tři příčky v žebříčku srpnových skokanů obsadily zahraniční kampaně.

    Na prvním místě vidíme maďarskou kampaň Fabulo.hu zaměřenou na masážní, fitness a zdravotnické pomůcky. Následuje kampaň s módními doplňky TimeStore.pl a kampaň s osvětlením Lampisilumini.ro.

    Pokud vás úspěch těchto kampaní inspiroval, ale nemáte projekt na daném trhu, máme pro vás dobrou zprávu – všechny tyto kampaně v Dognetu najdete také pro český a slovenský trh. 🙂

     

    Nejlepší výdělky publisherů v srpnu 2023

     

    Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů

    1. Moebelix.cz
    2. Moebelix.sk
    3. Svetla24.cz
    4. 4Home.cz
    5. Mall.sk
    6. 4Home.sk
    7. MerkuryMarket.sk
    8. Voyo.cz
    9. MojNabytok.sk
    10. Svetla.sk

    V srpnu se žebříček kampaní, které vám přinesly největší výdělky, trošku promíchal.

    Třetí, bronzové místo obsadila kampaň Svetla24.cz, která se sem probojovala až z osmého místa, na kterém se umístila v červenci. Kampaň Mojnabytok.sk postoupila z červencového desátého místa na deváté.

    Do žebříčku se také vrátily kampaně Voyo.cz a Svetla.sk.

     

    Publisheři s nejvyššími výdělky

    Typ

    Počet prodejů

    Provize

    Ostatní

    2 934

    30 587 €

    Ostatní

    1 855

    15 722 €

    Obsah

    1 948

    12 058 €

    Ostatní

    4 067

    ‎9 074 €

    Obsah

    1 872

    ‎8 749 €

    Ostatní

    2 537

    8 323 €

    Obsah

    2 331

    8 302 €

    Obsah

    4 403

    7 813 €

    Obsah

    1 443

    7 351 €

    Ostatní

    1 499

    ‎7 303 €

    Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
    „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.

     

    Tipy na září

     

    Digitální Univerzita

    V Dognetu považujeme neustálé vzdělávání za velmi důležité. Zejména v tak rychle pokračující oblasti, jako je online marketing. Proto jsme velmi rádi, že na Slovensku existují projekty jako Digitální Univerzita. 🙂

    Digitální Univerzita se již 6. rok specializuje na profesionální vzdělávání v oblasti online marketingu. O tom, že má skutečně co nabídnout, hovoří několik ocenění a výuka zastřešená více než 32 specialisty z praxe.

    Ti vás naučí lépe pracovat se SEO, zlepšit svůj copywriting a obsah, popasovat se s tvorbou obsahu na sociálních sítích, ale také osvojit si základy grafického designu nebo PPC reklamy a mnoho dalšího, díky čemuž získáte komplexní přehled v online marketingu, který vám pomůže posunout váš affiliate projekt dál a zvýšit své zisky.

    Můžete si vybrat ze 3 druhů studia – od základního certifikovaného studia přes expert studium pro již ostřílené marketéry až po MBA studium, na jehož konci vás čeká mezinárodně uznávaný titul.

    Nyní vám společně přinášíme jedinečnou příležitost absolvovat ke studiu bezplatnou individuální konzultaci s expertem na vybrané téma! Stačí, když napíšete při registraci na vybrané studium do poznámky „Dognet“ a po úhradě studia získáte hodinovou konzultaci zdarma. 🙂

     

    nabbi.sk

    Provize: až 6 %
    Kuponové weby, cashbackové portály a CSS povoleny.

    nabbi.sk je oblíbený e-shop s nábytkem a vybavením do domácnosti, který je jedním z předních prodejců v této oblasti na Slovensku. V jejich sortimentu najdete produkty pro všechny – od lidí, kteří hledají zejména cenově výhodné produkty, až po ty nejnáročnější zákazníky. Kampaň nabízí provizi až 6 % pro obsahové partnery (do 15.9. navýšenou na 12 %) a až 3 % pro kupónové weby a cashbacky. K dispozici je i povolení pro CSS partnery a kvalitní produktový feed.

     

    Allegro.cz

    Provize: 40 % z Allegro provize
    Kuponové weby a cashbackové portály povoleny.

    Allegro je největší obchodní platformou v Polsku, na které se denně prodá 900 000 položek z různých segmentů od elektroniky přes módu, nábytek, kosmetiku, sportovní vybavení a dětské zboží až po potraviny.

    V kampani se provize nepočítá z celkové hodnoty objednávky, ale z provize, kterou Allegro účtuje za prodej produktů e-shopem, které s touto platformou spolupracují. Příklad výpočtu provize najdete na kartě kampaně.

    Do 30.10. platí bonus +5 CZK za každou objednávku pro obsahové, kuponové i cashbackové partnery. Obsahoví partneři navíc získávají ještě +1 CZK za každého nového zákazníka.

     

    Árukereső.hu

    Provize: 72 % z hodnoty konverze
    Kuponové weby a cashbackové portály povoleny.

    Árukereső.hu je přední maďarský porovnávač cen a produktů a online nákupní průvodce. Nejedná se o internetový obchod, ale o webovou stránku, která shromažďuje nabídky různých e-shopů.

    Konverze v kampani nepředstavuje dokončenou objednávku, ale překlik na některý z e-shopů, jehož produkty Árukereső.hu inzeruje a na kterých je možné si je zakoupit. Bližší informace o provizích najdete na kartě kampaně.

    Vydělávající affiliate web
    E-book zdarma

    Vydělávající affiliate web

    Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

    Další články, které by tě mohly zajímat

    Které inzerenty u nás najdete?