Tip na kampaně: MP3.sk a ProGamingShop
Horká novinka! Teprve minulý týden jsme v Dognetu spustili dvě nadupané kampaně ze segmentu elektroniky – MP3.sk a ProGamingShop.sk. Stihli jste je už nasadit? Pokud ne, tak sa pojďme podívat na pár důvodů, proč byste tak měli co nejdříve udělat. 🙂
Co jsou zač?
Internetový obchod MP3.sk v roce 2019 prodal více než 30 000 kusů mobilních telefonů. Mp3.sk vyhrála kategorii soutěže Shop roku, kterou organizuje Heureka.sk. Stali se vítězem kategorie Cena kvality v kategorii Mobily a GPS a finalistou kategorie Cena kvality ve výpočetní a telekomunikační technice.
Svojí nabídkou se řadí mezi největší prodejce drobné elektroniky na slovenském trhu. Nejúspěšnější značky mobilních telefonů jsou Apple, Samsung, Huawei a Xiaomi a k tomu nabízejí také širokou nabídku příslušenství od pouzder přes ochranné fólie až po datové kabely.
ProGamingShop.sk funguje od roku 2002 a je největší herní specialista na trhu. V minulém roce prodali více než 200.000 her pro různé platformy, čímž se stali největším internetovým obchodem na Slovensku s hrami a herním příslušenstvím, s přístupem ke speciálním edicím her a k nejlepšímu hardwaru na trhu – PlayStation, Xbox, Nintendo, ASUS, Lenovo.
Kromě úspěšného e-shopu mají i 18 prodejen převážně v obchodních centrech, které slouží zároveň jako výdejní místo internetových objednávek.
Fakta o kampaních
- V kampani MP3.sk je provize rozdělená do kategorií až do výšky 7,7 %. V kampani ProGamingShop.sk je provize stejně rozdělená do více kategorií až do výšky 6,2 %.
- V obou kampaních je povolené používání kuponovými i cashbackovými weby.
- Obě kampaně mají k dispozici bannery a XML feed.
- E-shop MP3.sk má průměrnou hodnotu objednávky ve výšce 150 € a konverzní poměr 2,5 %.
- ProGamingShop.sk má průměrnou hodnotu objednávky ve výšce 65 € a konverzní poměr 3 %.
Výhody e-shopů MP3.sk a ProGamingShop.sk
- Cenová dostupnost zboží,
- komfort nakupování,
- garance vrácení peněz,
- záruka 2 roky na prodávané zboží,
- více než 5 tisíc druhů zboží skladem,
- expedice ještě v den přijetí objednávky,
- cenová dostupnost,
- prozákaznický přístup.
Pokud jste tyto kampaně ještě nestihli nasadit, tak neváhejte a udělejte tak co nejdříve. Pokud máte jakékoliv otázky, jsme tu pro vás. 🙂