
Nový zdroj konverzí pro inzerenty sítě Dognet
Připravili jsme novou možnost, jak mohou affiliate kampaně použít i netradiční publisheři jako Instragramisté či Youtubeři.
U nás v síti Dognet nečekáme, až něco udělá centrála. Vidíme jasný trend, a tak jsme připravili novou možnost pro naše publishery a inzerenty – záznam konverze na základě kupónu.
Technická bariéra
Dosud byl problém v tom, že se návštěvník musel přes publishera „prokliknout“. Tím pádem nebylo možné zapojit publishery, kteří tento „proklik“ neumí zabezpečit. Jde hlavně o Instagramisty, Youtubery, majitele SMS databází, nebo dokonce printová média. Stále šlo jen o web jako takový, ale nová možnost trackingu otevírá dveře k novým možnostem.
Záznam konverze přes kupón
To, že publisher poslal na stránku inzerenta nakupujícího návštěvníka, se musí nějak technicky zaznamenat. Běžně se to dělá přes dočasný soubor cookie nebo přes IP tracking. Ale existuje možnost, kdy se konverze přiřadí publisherovi na základě kupónu, který použil nakupující. Ten nemusí být velký – stačí malý bonus. Základem je, aby ho člověk použil a kupón se dal použít jako identifikátor.
Příklad ze života:
- Dáme jedinečný kupón food blogerovi, který má publikum na Instagramu.
- Ten publikuje fotku, kde vzpomene i e-shop a speciální kupón, který získal.
- Když člověk půjde do e-shopu, nakoupí a použije tento jedinečný kupón, je jasné, že ho zprostředkoval daný publisher.
- Návštěvník se tedy nemusí prokliknout a publisher dostane provizi za konverzi, kterou zabezpečil.
- Všechno standardně, přes rozhraní affiliate sítě. Pro inzerenta se nic nemění.
Noví publisheři
Inzerenti zapojení do „kupónového trackingu“ získají přístup k úplně novým možnostem. Samozřejmě, i tato možnost bude mít pravidla a inzerent si sám určí, s kým chce spolupracovat a s kým ne.
Plánujeme aktivně pracovat s novými cílovkami publisherů:
- Instragram a Youtube – stovky až tisíce nových příležitostí.
- SMS – existuje spousta legálních majitelů databází zákazníků, kteří se dají oslovit i pomocí SMS. Stačí jim poslat kupón a doporučení na e-shop.
- Print a letáky – zapojit se mohou i klasická „offline“ média, které umí odkomunikovat kupón.
Co vyžaduje zapojení?
Ze strany inzerentů je nutné přidat jeden parametr do sledovacího kódu transakcí a vygenerovat nám databázi kupónů. Tu budeme používat pro publishery. Není je to nic náročného, všechno obsloužíme na naší straně. Těšíme se na vás. 🙂