Jak na různé provizní hladiny v trackovacím kódu

Jak na různé provizní hladiny v trackovacím kódu

Poskytujete různé výšky provize pro různé produkty či kategorie produktů? Žádný problém. Stačí přidat jeden řádek do trackovacího kódu.

Klasický sale tracking kód vypadá následovně:

<script type="text/javascript" id="pap_x2s6df8d" src="https://login.dognet.sk/scripts/fj27g82d"></script>
<script type="text/javascript">
PostAffTracker.setAccountId('XXXXXXXXXXXXXX');
var sale = PostAffTracker.createSale();
sale.setTotalCost('123.45'); //dosadit výšku objednávky BEZ DPH a BEZ DOPRAVY
sale.setOrderID('12345XYZ'); //dosadit ID objednávky
sale.setProductID('paralen complex 250mg 30 tbl, žvýkačky orbit'); //dosadit názvy nebo ID produktů 
PostAffTracker.register();
</script>

Pokud se rozhodnete dávat např. publisherům z produktů 10% provizi, avšak na výprodejové zboží jen 5%, musíte trošku upravit kód.

Způsob č. 1 – přesné určení provize publishera

V první řadě si musíte na vaší straně vypočítat, jaká je finální provize publishera za objednávku. To znamená, že je třeba spočítat:

  • hodnota produktů mimo výprodej bez DPH x 10%
  • hodnota výprodejových produktů bez DPH x 5%

Výsledkem bude provize publishera, kterou je třeba vložit do řádku k tomu určenému.

Řádek pro určení výšky provize publishera:

sale.setCustomCommission('10.23');

Sale tracking kód s definováním provize publishera:

<script type="text/javascript" id="pap_x2s6df8d" src="https://login.dognet.sk/scripts/fj27g82d"></script>
<script type="text/javascript">
PostAffTracker.setAccountId('XXXXXXXXXXXXXX');
var sale = PostAffTracker.createSale();
sale.setTotalCost('123.45'); //dosadit výšku objednávky BEZ DPH a BEZ DOPRAVY
sale.setOrderID('12345XYZ'); //dosadit ID objednávky
sale.setProductID('paralen complex 250mg 30 tbl, žvýkačky orbit');
sale.setCustomCommission('10.23');
PostAffTracker.register();
</script>

Nezapomeňte, že „XXXXXXXXXXX“ je třeba nahradit za ID vašeho účtu.

Existuje několik dalších způsobů, jak je možné vyřešit provizní hladiny. Avšak tato verze je technicky nejefektivnější.

Způsob č. 2 – identifikace přes ID produktu

Dalším způsobem pro rozdělení provize je použití ID produktu pro rozhodování. V ID produktu definujete, o kterou provizní hladinu se jedná. Následně my v systému na základě tohoto ID produktu určíme provizi publishera.

Nevýhodou tohoto způsobu je, že je třeba vytvořit více záznamů provize pro jednu objednávku.

Sale tracking kód s definováním provizní hladiny každého produktu v objednávce:

<script type="text/javascript" id="pap_x2s6df8d" src="https://login.dognet.sk/scripts/fj27g82d"></script>
</script>
<script type="text/javascript">
PostAffTracker.setAccountId('XXXXXXXXXXXXXX'); 
var sale = PostAffTracker.createSale();
sale.setTotalCost('50.50');
sale.setOrderID('12345XYZ_1');
sale.setProductID('normal');
sale.setData1('Paralen complex 250mg 30 tbl');
var sale2 = PostAffTracker.createSale();
sale2.setTotalCost('35.40');
sale2.setOrderID('12345XYZ_2');
sale2.setProductID('sale');
sale2.setData1('Žvýkačky orbit');
var sale3 = PostAffTracker.createSale();
sale3.setTotalCost('67.30');
sale3.setOrderID('12345XYZ_3');
sale3.setProductID('normal');
sale3.setData1('Vichy krém 75ml');
PostAffTracker.register();
</script>

V příkladě výše dochází k zápisu prodeje tří produktů v jedné objednávce.

  • produkt „Paralen complex 250mg 30 tbl“ v hodnotě 50.50 € bez DPH s normální provizní hladinou – sale.setProductID(‚normal‘);
  • produkt „Žvýkačky orbit“ v hodnotě 35.40 € bez DPH s výprodejovou provizní hladinou – sale.setProductID(‚sale‚);
  • produkt „Vichy krém 75ml“ v hodnotě 67.30 € bez DPH s normální provizní hladinou – sale.setProductID(‚normal‘);

Tedy zjednodušeně, ke každému produktu v košíku přidáte setProductID, který identifikuje, jakou provizi má daný produkt mít. Může to být i hladina „bilatechnika“, nebo „vyprodej“, nebo nějaký název sekce. Na základě této proměnné systém zjistí, jaké procento má v rámci provize počítat. Musíme ale stále vědět, který identifikátor má mít jakou provizní hladinu. Například „bilatechnika“ 4%, „zahrada“ 20% a podobně. Potom se mohou tyto proměnné měnit, ale stále to musíme technicky v systému změnit i my.

Typ provizní hladiny je v saleX.setProductID. V řádku saleX.setOrderID je potřebné přidat k ID objednávky i suffix (12345XYZ_1, 12345XYZ_2 …) . Při tomto typu trackingu se reálný název produktu vkládá do řádku saleX.setData1.

Provizních hladin může být deset i padesát. To závisí jen na vás. Jejich označení přes saleX.setProductID jsou jen na vzájemné dohodě mezi sítí a inzerentem. 😉

Jak na různé provizní hladiny v trackovacím kódu

Ohodnoťte tento příspěvek



Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?