Zalando-lounge.cz

Kampaň Zalando-lounge.cz

Provize: 6 % + 1.5 € za registraci

Zalando Lounge není jen o slevách. Naše síla spočívá v našem výběru značek: od vyhledávaných po originální značky, od oblíbených mezinárodních návrhářů po kusy pro náročné, v naší nabídce se najde něco pro každého, nezáleží na tvém vkusu, máme prostě všechno. Kromě obuvi a oblečení pro ženy, muže a děti nabízíme také spodní prádlo, doplňky, sportovní zboží a domácí potřeby. V naší nabídce je více než 2 500 produktů, vybere si tak každý. Exkluzívní značky ve slevě až do 75 %.

Tvoření odkazů na podstránky:

  • použijte odkaz s názvem „Zalando-lounge.cz – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
  • Příklad:
    • Zalando-lounge.cz – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=984c4c8c
    • Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=984c4c8c&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=984c4c8c&data2=https%3A%2F%2Fwww.zalando-lounge.cz%2Fevent
    • Pokud cílová URL adresa obsahuje znaky jako ? nebo &, URL adresu je třeba před vložením encodnout

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?