Zalando-lounge.cz

Provize: Default 6.00 % – Existing Customer 6.00 % – New Customer 6.00 % – APP 2.00 % – Install 0.00 EUR – Lead 1.00 EUR (od 16.1.2023)

Zalando Lounge je nákupní klub Zalanda, jednoho z největších online obchodů s obuví a módou. Ve třídenních prodejních akcích nabízíme našim členům exkluzivní značkové produkty, které jsou až o 75 procent levnější než doporučená maloobchodní cena. Naše portfolio zahrnuje boty a oblečení, jakož i tašky, doplňky a mnoho jiného. Zalando Lounge – to znamená exkluzivní značky pro speciální zákazníky.

Tvoření odkazů na podstránky:

  • použijte odkaz s názvem „Zalando-lounge.cz – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
  • Příklad:
    • Zalando-lounge.cz – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=984c4c8c
    • Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=984c4c8c&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=984c4c8c&data2=https%3A%2F%2Fwww.zalando-lounge.cz%2Fevent
    • Pokud cílová URL adresa obsahuje znaky jako ? nebo &, URL adresu je třeba před vložením encodnout

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?