Kampaň Wolt.com/en/hun
Provize: 7 € nová registrace + první objednávka (do 31.3.2023 8 € nová registrace + první objednávka)
Konverze se zaznamenává hned po vyplnění a potvrzení nové registrace. Následně, pokud se po dobu 30 dnů vytvoří i první objednávka, tak se konverze pokládá za schválenou. V opačném případě se zamítne. Vyhodnocení konverze (registrace) a tedy zda došlo k nákupu se provádí do 45 dnů od registrace. Schvalování se podle statistik pohybuje kolem 70 %.
Wolt vám neuvěřitelně usnadňuje objevování a získávání toho, co chcete. Doručeno k vám – rychle, spolehlivě a levně. A tím děláme města lepšími místy pro život.
Nechte si doručit chutné jídlo z nejlepších restaurací nebo si nechte doručit potraviny dle vlastního uvážení. Wolt poskytuje skvělou technologii a vzrušující potenciál růstu. Staňte se součástí tohoto partnerství.
Wolt NENÍ jen další společnost na rozvoz jídla!
„Jsme odhodláni udělat z míst, ve kterých působíme, lepší místa pro život. Jsme také odhodláni dělat správnou věc vůči našim týmovým kolegům, partnerům, zákazníkům a široké veřejnosti.“
Tvoření odkazů na podstránky:
- použijte odkaz s názvem „Wolt.com/en/hun (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
- do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
- Příklad:
- Wolt.com/en/hun (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=e9677ed2
- Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=e9677ed2&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu, kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=e9677ed2&data2=https://wolt.com/en/hun/budapest
- URL adresu je třeba před vložením encodnout
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.