tamaris.com/cs-CZ/

Každou sezonu vytváří Tamaris pestrý svět obuvi, který čeká jen na to, až jej začnou objevovat ženy milující nové trendy. Milovnice obuvi najdou v kolekci Tamaris výjimečnou šíři sortimentu, který nabízí vhodný pár obuvi pro každou příležitost. Extravagantní modely přímo z mola, ležérní tenisky nebo klasika v trendovém oživení – moderní žena orientovaná na životní styl najde u evropské jedničky na trhu s obuví kvalitu ve spojení s designem, aktuálním duchem a emocionalitou.

Pokud vás tedy oslovují témata jako móda, krása a životní styl, je pro vás partnerský program Tamaris to pravé.

Vaši followeři a návštěvníci profitují

  • z proslulosti značky Tamaris (je podporovaná televizí, out-of-home reklamou i printovou reklamou).
  • z největší nabídky produktů Tamaris v Evropě s více než 3000 neustále dostupnými položkami.
  • z velmi širokého sortimentu, který osloví téměř každou cílovou skupinu žen ve věku 25–65 let.
  • Tamaris navíc nabízí nejen boty, ale také doplňky, hodinky, sluneční brýle, oblečení, kabelky, tašky a kufry.

Tvoření odkazů na podstránky:

  • použijte odkaz s názvem „Tamaris.com/cs-CZ/ (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parametr)“
  • do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
  • Příklad:
    • Tamaris.com/cs-CZ/ (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf
    • Přidám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf&data2=https://tamaris.com/cs-CZ/vsechny-damske-boty/
    • Cílovou URL adresu doporučujeme před vložením encodnout

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?