🚀 Každý publisher se musí přemigrovat do nového systému Dognet 2.0 do 1.5.2025. 📆 Více o migraci

SledovaniTV.cz

Kampaň SledovaniTV.cz

Provize: 250 Kč za lead

Co je SledovaniTV?  

SledovaniTV je moderní internetová televize, která nabízí více než 190 TV kanálů a přes 120 rádiových stanic. Sledujte své oblíbené pořady kdykoliv a kdekoliv – stačí vám stabilní připojení k internetu a některé z mnoha podporovaných zařízení, jako jsou chytré televize, mobilní telefony, tablety nebo internetové prohlížeče.

Odměnu získáte za každého nového uživatele, který:

  1. Se zaregistruje do služby SledovaniTV.
  2. Zakoupí jeden z hlavních balíčků.
  3. Nezruší předplatné po dobu alespoň 48 hodin od nákupu.

To nejlepší ze SledovaniTV:

  • Široká nabídka kanálů: Více než 190 televizních kanálů napříč různými žánry.
  • Televizní archiv: Sledujte pořady zpětně až 30 dní.
  • Vlastní nahrávky: Nahrajte až 600 hodin obsahu, který budete mít k dispozici po dobu až 6 měsíců.
  • Chytré funkce: Osobní profily, včetně speciálního dětského profilu, doporučení obsahu, přizpůsobení aplikace a mnoho dalšího.
  • Špičková kvalita obrazu: Máme nejvíce kanálů ve Full HD a 4K.
  • S jedním účtem pro celou rodinu: Sledování až na 4 zařízeních (2 TV a 2 další zařízení – počítač, mobil nebo tablet).
  • Sledujte kdekoliv v EU – Dívejte se doma i na cestách, v ČR nebo v zahraničí.

Registrace přes voucher vydaný v rámci jiné promoakce se do podmínek odměny nezapočítávají.

Kolik stojí SledovaniTV?

Noví uživatelé mohou vyzkoušet službu za 1 Kč na prvních 30 dní. Během zkušebního období navíc získají balíček PREMIUM jako dárek, který zahrnuje více než 190 TV kanálů (včetně HBO) a přístup do videotéky Max zcela zdarma.

          Prvky k dispozici

          • Bannery
          • XML feed
          • Kupóny
          • PR články
          • Extra spolupráce
          • E-mail šablóny
          • Influenceri
          • iFrame
          • Dognet Media


          Povolení

          • Cash-back
          • Obsah
          • Kupónové weby
          • Emailing
          • Přímé PPC
          • Google CSS
          • Externí kupóny
          Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani zakázaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


          Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

          Články, které by tě mohly zajímat

          Které inzerenty u nás najdete?