Reserved.com

Kampaň Reserved.com

Provize: 10% (do 4.3.2021 4,5% pro kupónové weby)

RESERVED je značka oblečení, která nabízí nejmódnější trendy pro ženy, muže a děti. V nabídce RESERVED jsou kolekce inspirované světovými trendy, ve kterých můžete najít jednoduché a klasické vzory, nejmódnější střihy, jakož i originální modely pro nejodvážnější příjemce.

Proč si vybrat Reserved:

  • Široký sortiment oblečení a příslušenství pro ženy, muže a děti
  • Bezplatná doprava do showroomů a snadné vrácení
  • Každé tři týdny nové vzory v obchodech
  • Četné reklamy / propagace a sezónní prodej

Zapojte se do programu Reserved ještě dnes!

Inzerent si sám schvaluje publishery do kampaně. Prosím Vás, abyste do poznámky v žádosti o přidání do kampaně napsali co nejpřesněji a nejjasněji způsob propagace kampaně v angličtině.

Byli jsme informováni skupinou LPP Group (Reserved, Mohito, Cropp, House, SinSay), že v případě kuponových webů podstránky promující danou kampaň nemohou být indexované vyhledávači. Pro tyto podstránky si musíte nastavit štítek ‚noindex‘, pro bližší informace prosím navštivte tento odkaz:

https://support.google.com/webmasters/answer/93710?hl=en

Pokud budete ignorovat toto pravidlo, vaše konverze mohou být zamítnuté a vaše konto může být vyloučené ze všech kampaní skupiny LPP.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media


Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

 

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?