Profigaraz.sk

Kampaň Profigaraz.sk

Provize: 11,5 %, 6 % pro cashbackové portály a 5 % pro kuponové weby

E-shop Profigaraz.sk vznikl v roce 2016 jako obchod zaměřený na prodej sortimentu z kategorie nářadí a dílenského vybavení, přičemž si za krátkou dobu získal velké množství automobilových nadšenců.

  • Jedinečná skladová dostupnost

Profigaraz.sk je jedinečná svou skladovou dostupností specifických typů nářadí na skladové ploše více než 2500 m2, která v běžných hobby-marketech dostupné nejsou, a proto je tento e-shop vyhledávaný a doporučovaný mezi automechaniky a opraváři.

  • Přeprava velkých strojů je hračka

Velkou výhodou e-shopu je spolu se širokou skladovou dostupností i rychlé doručení nadrozměrných a těžkých zásilek pomocí balíkových zásilek nebo i paletových rozvozů. Mezi ně patří například nářadí z kategorie hydraulické lisy, pískovačky, mycí boxy na nářadí nebo kompletní pneuservisní sortiment jako přezouvačky pneumatik, dvojsloupové zvedáky, vyvažovačky, kompresory atd.

  • Značkové zboží

V roce 2020 e-shop získal výhradní spolupráci na distribuci nářadí značky REDATS, která je v Evropě rozšířená a oblíbená. Kromě jiného má v nabídce oblíbené značky jako GEKO, Powermat, Kraft&Dele a další.

Ve větších množstvích se prodává zboží z kategorií: ZVEDÁKY A HEVERY , NÁŘADÍ, LISY, PÍSKOVAČKY

  • Profigaráž v očích zákazníků

Na obchodě profigaraz.sk si zákazníci cení nejvíc: Rychlost doručení, Příznivé ceny, Komunikaci, Kvalitu a velký výběr zboží.

  • Expanze a růst

Profigaraz.sk zaznamenává rychlý meziroční růst tržeb ve výšce 50–80 %

  • Showroom v Prešově

Výhodou je i vlastní showroom a výdejní místo v Prešově, kde si může zákazník produkt prohlédnout a vyzvednout. Dostane zde i kvalitní poradenství a pomoc.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?