Pneumatikypriamo.com

Kampaň Pneumatikypriamo.com

Delticom, evropský lídr v on-line prodeji pneumatik, byl založený v Hannoveru, v roce 1999. V současné době jsou k dispozici služby pro soukromé zákazníky a firmy a také pro velkoobchodníky z více než 40 zemí, a to prostřednictvím asi 180 online obchodů.

Ve Slovenské republice od roku 2005. Online obchod Pneumatikypriamo.com je místem, kde si majitelé vozidel mohou nakupovat nové kvalitní pneumatiky za přijatelné ceny. Náš internetový obchod nabízí možnost vybrat si z více než 150 značek pneumatik a 35.000 různých modelů pneumatik.

Online obchod pneumatikypriamo.com splňuje specifické potřeby zákazníků, nabízí mnoho možností, jak si najít požadovaný produkt, ale také doplňkové služby, jako je například možnost, aby byly objednané pneumatiky dodané přímo do servisní stanice – pneuservisu.

Proč si zákazníci mohou vybrat Pneumatikypriamo.com?

  • nákup zboží z internetového obchodu je jednoduchý a pohodlný;
  • široký sortiment výrobků v každém ročním období: pneumatiky pro osobní vozidla, pneumatiky pro motocykle, SUV/4×4, pneumatiky pro nákladní vozidla, pneumatiky pro přívěs;
  • úplná transparentnost během procesu objednávky;
  • ziskové ceny včetně DPH a nákladů na doručení;
  • víc možností platby;
  • možnosti doručení – dodání na jinou adresu než je fakturační adresa, nebo do servisní stanici, kde se pro zákazníka mohou namontovat pneumatiky;
  • více než 120 servisních stanic pro montáž pneumatik;
  • prodloužená doba návratnosti produktů, do 30 dní.
  • záruční doba 2 roky pro pneumatiky

Proč vybrat kampaň Pneumatikypriamo.com?

  • 3% provize pro každou objednávku
  • vyšší míra konverze

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani zakázaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?