NapojeLasky.cz

Kampaň NapojeLasky.cz

Provize: 12 %

Myslíme si, že Láska je jediná cesta k lepšímu světu. Každý ji v sobě má dostatek, a proto chceme tu laskavost probouzet v lidech pomocí svých elixírů. Proto nápoje lásky. Cílem prvního a zatím jediného elixíru „Láska z bylin“ je povzbudit, pozvednout náladu. Účinky jsou stimulační pro tělo ale uvolňující pro mysl. Pro připodobnění je to tedy něco jako antidepresivní káva. Od roku 2017 manufakturní rukodělná výroba nealkoholických povzbuzujících nápojů z bylin. Projekt Nápoje lásky se bude průběžně rozrůstat o nové bylinné nápoje, které budou mít odlišné účinky a také odlišnou cílovou skupinu.
  • Po domluvě lze nechat vytvořit bannery na přání.

Výhody a další vlastnosti produktu:

  • Přírodní alternativa k energetickým nápojům.
  • Kromě energie má přidaný bonus dobré nálady.
  • Krásná etiketa a originální název, vhodné jako dárek.
  • Hotový bylinný čaj připravený ke konzumaci.
  • Vyladěný poměr obsažených bylin – oproti domácímu náhodnému míchání bylinných čajů.
  • Jedinečná originální bylinková chuť, která se nedá k ničemu jinému přirovnat.
  • Koncentrovaný – pije se po panácích, tedy se zkonzumuje i méně cukru.
  • Vyráběno v Čechách, v Českých Budějovicích, po malých várkách.
  • Obsahuje adaptogenní byliny, které přizpůsobují (adaptují) organismus konkrétní situaci (umí uklidnit i povzbudit)

Zákazníci:

  • Z 80% ženy
  • Největší věková skupina od 25 – 35 let

Použití/užitek pro zákazníka:

  • povzbuzení před sportem nebo naopak uvolnění mysli před jógou, meditací
  • pro lepší soustředění během učení
  • po probdělé noci
  • před akcí, pro energii na tanec dlouho do noci
  • pro zlepšení nálady a relaxaci
  • afrodisiakum
  • krásný dárek
  • ranní rituál – místo kávy panáka Lásky na probuzení pro příjemný den
  • alternativa alkoholu pro řidiče a abstinenty
  • produkt, který má příběh

Důležitá klíčová slova:

  • Láska
  • Příroda, Přírodní
  • Rostliny
  • Zdravý
  • Energetický
  • Povzbuzující
  • Nápoj
  • Drink
  • Elixír
  • Byliny, bylinný (možno i samostané Yerba Maté, Guarana, Leuzea – Maralí kořen, Kotvičník zemní, Trubkovec, Jmelí, Máta peprná a Černý pepř.)
  • Čaj (bylinný)
  • Výluh, extrakt z bylin
  • Alchymie
  • Řemeslný, rukodělný
  • Adotogeny, adaptogenní (druh obsažených bylin)
  • Kofein
  • Nealkoholický, nealko panák
  • Radost
  • Euforie
  • Dobrá nálada
  • Deprese, přírodní antidepresivum
  • Únava
  • Jóga
  • Meditace
  • Stres, zvládání stresu
  • Dárek
  • Pozitivní
  • Motivace změny k lepšímu
  • Úsměv, smát se
  • Pití s příběhem

      Prvky k dispozici

      • Bannery
      • iFrame
      • PR články
      • Kupóny
      • Influenceri
      • XML feed
      • E-mail šablóny
      • BANEA ?
      • Dognet Media


      Povolení

      • Cash-back
      • Obsah
      • Kupónové weby
      • Emailing
      • Přímé PPC
      • Google CSS
      • Externí kupóny
      Přímá PPC kampaň je povolená, brandové klíčové slovo včetně překlepů musí být ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.


      Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

      Články, které by tě mohly zajímat

      Které inzerenty u nás najdete?