Mohito.com/si/sl

Provize: 10 % pro obsahového publishera a cashbackové portály a 4,5 % pro kuponové weby

MOHITO je značka oblečení, která nabízí nejmódnější trendy pro ženy, muže a děti. V nabídce MOHITO jsou kolekce inspirovány světovými trendy, ve kterých můžete najít jednoduché a klasické vzory, nejmódnější střihy a originální modely pro nejodvážnější příjemce.

Proč si vybrat MOHITO:

  • Široký sortiment oblečení a příslušenství pro ženy, muže a děti
  • Bezplatná doprava do showroomů a snadné vrácení
  • Každé tři týdny nové vzory v obchodech
  • Četné reklamy / propagace a sezónní prodej

Zapojte se do programu MOHITO ještě dnes!

Tvoření odkazů na podstránky:

  • použijte odkaz s názvem „Mohito.com/si/sl (content) – deeplink (add destination URL as data2 parametr)“
  • do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
  • Příklad:
    • Mohito.com/si/sl (content) – deeplink (add destination URL as data2 parametr) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=“YOUR ID“&a_bid=802c6f20
    • Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=“YOUR ID“&a_bid=802c6f20&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu, kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=“YOUR ID“&a_bid=802c6f20&data2=https://www.mohito.com/si/sl/novo
    • URL adresu je třeba před vložením encodnout

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani zakázaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.

 

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?