MerkuryMarket.sk

Kampaň MerkuryMarket.sk

Od začátku své činnosti se společnost Merkury Market zabývá prodejem výrobků pro zařízení interiérů a stavebních materiálů. V současnosti se už prodejny naší obchodní sítě nacházejí prakticky v každém regionu Slovenska. Na tomto území Merkury Market patří k nejdynamičtěji expandujícím obchodně-prodejním firmám stavebního odvětví. Naše hlavní heslo je: „Předělávej a zařizuj levněji!“ není jen prázdný reklamní slogan. Každý den ho zavádíme do života nabízejíce našim zákazníkům bezkonkurenčně nejlepší ceny. V neposlední řadě se snažíme splnit všechna přání našich zákazníků.

Náš skladový sortiment obsahuje více než 55 000 výrobků. Spolupracujeme s hlavními výrobci na trhu. Naše nabídka je určená nejen pro individuální klienty, ale i pro menší a střední firmy působící ve stavebnictví a také pro velkoobchodní odběratele.

Obchody sítě Merkury svým klientům zabezpečují přístup k nejpestřejší nabídce keramické dlažby a obkladů v daném regionu. Bohatý výběr vzorů dlažeb a obkladů, značkových zahraničních výrobců z Itálie, Německa a Španělska uspokojí vkus dokonce i těch nejnáročnějších zákazníků v prodejnách Merkury Design.

Celkem jistě budou spokojení i zákazníci, kteří mají zájem o stolařské výrobky, protože nabízíme velmi pestrou nabídku dveří, oken (dřevěných, hliníkových a PCV), jakož i stěnových panelů a laminátových podlah. V naší nabídce je i odborná montáž zakoupených dveří a oken.

Kromě toho Merkury Market svým klientům nabízí největší výběr lamp, lustrů, tapet, záclon, závěsů, dřevěné galanterie a také koberců. Naše společnost se může pochválit velmi bohatě zásobeným oddělením keramiky a sanitární techniky.

Pro využívání našich služeb se snažíme naše zákazníky oslovit i cenami, které mohou bez problémů konkurovat jiným obchodním řetězcům působícím na Slovensku, měsíčními a mimořádnými cenovými akcemi, jakož i možností realizace nákupu formou splátkového prodeje. Stále populárnější jsou „Karty Stálého Klienta“ vydávané pro stálé zákazníky, umožňující přímo zákazníkovi ovlivňovat výšku poskytnuté slevy.

Tvoření odkazů na podstránky:

  • použijte odkaz s názvem „MerkuryMarket.sk – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
  • Příklad:
    • MerkuryMarket.sk – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=a6f413cc
    • Přidám data2 parametr: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=a6f413cc&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=55d1e5e96f49d&a_bid=a6f413cc&data2=https://www.merkurymarket.sk/zahrada
    • Pokud cílová URL adresa obsahuje znaky jako ? nebo &, URL adresu je třeba před vložením encodnout

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • iFrame
  • PR články
  • Kupóny
  • Influenceri
  • XML feed
  • E-mail šablóny
  • BANEA ?
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?