🚀 Nový systém Dognet 2.0 jako jediná administrace sítě od 1.10.2025 Více v článku

Mannavita.com

Kampaň Mannavita.com

Náš příběh začal v roce 2010, kdy se naše rodina spojila se společným cílem pomoci lidem kolem nás stát se zdravějšími a cítit se lépe. Naše rodina žije životem orientovaným na přírodu již celé generace: naši předkové obdělávali půdu a žili v harmonii s přírodou. Proto my, současná generace, která založila Mannavitu, v sobě nosíme hluboce zakořeněnou touhu po přirozeném životě. Toto spolu s faktem, že naše produkty konzumujeme my, členové naší rodiny a naše děti, bylo vždy základní zásadou od začátku – že produkty, které vytváříme, by měly být co nejblíže stavu, v jakém je příroda původně vytvořila.

Například naše mateří kašička a syrový pyl jsou téměř 100 % ve stavu, v jakém je včely vytvořily v úlu.

Naše ovocné šťávy jsou vystaveny minimálnímu teplu, nejsou konzervovány a nepřidáváme žádné další látky.
Proto se musí po otevření skladovat v chladničce a spotřebovat do 15 dnů.
V našich doplňcích stravy je více než 95 % složek v přírodní, bioaktivní formě na bázi potravin.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je povolená, brandové klíčové slovo včetně překlepů musí být ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani povolení.  V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?