Kampaň Mannavita.com
Náš příběh začal v roce 2010, kdy se naše rodina spojila se společným cílem pomoci lidem kolem nás stát se zdravějšími a cítit se lépe. Naše rodina žije životem orientovaným na přírodu již celé generace: naši předkové obdělávali půdu a žili v harmonii s přírodou. Proto my, současná generace, která založila Mannavitu, v sobě nosíme hluboce zakořeněnou touhu po přirozeném životě. Toto spolu s faktem, že naše produkty konzumujeme my, členové naší rodiny a naše děti, bylo vždy základní zásadou od začátku – že produkty, které vytváříme, by měly být co nejblíže stavu, v jakém je příroda původně vytvořila.
Například naše mateří kašička a syrový pyl jsou téměř 100 % ve stavu, v jakém je včely vytvořily v úlu.
Naše ovocné šťávy jsou vystaveny minimálnímu teplu, nejsou konzervovány a nepřidáváme žádné další látky.
Proto se musí po otevření skladovat v chladničce a spotřebovat do 15 dnů.
V našich doplňcích stravy je více než 95 % složek v přírodní, bioaktivní formě na bázi potravin.
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
