Kampaň Lidl.sk
Provize: 2 %, 1 % kuponové weby a cashbacky
Značka Lidl je součástí slovenského trhu od roku 2004 a neustále se dynamicky vyvíjí. Důkazem toho je i spuštění Lidl online shopu. Zákazník má tak možnost nakoupit produkty, které dlouhodobě zná z kamenných prodejen, ale navíc i množství nových produktů, které jsou dostupné jen online.
Sortiment se neustále rozrůstá o nové kusy v kategoriích: móda, dílna a zahrada, sport a volný čas, bydlení, domácnost a dětský svět.
Velkou výhodou Lidlu jsou privátní značky jako Parkside, Esmara, Crivit Pro, Ernesto, Lupilu, Silvercrest, Meradiso a další. Jsme to my, kdo rozhoduje o kvalitě, vzhledu a obalu produktů našich privátních značek, a proto jsme schopní prodávat kvalitní sortiment za co nejvýhodnější ceny.
Výhody nákupu v Lidl online shope:
- 30 dní na vrácení zboží
- vrácení zboží zdarma
- doprava zdarma nad 70 €
- doprava zdarma nad 70 € se nevztahuje na příplatek za doručení nadrozměrného zboží
Délka IP trackingu představuje 2 hodiny.
E-shop obsahuje malé množství produktů se sníženou sazbou DPH (10%), které se kvůli technickým omezením v trackingu počítají jako produkty se základní sazbou DPH (20%).
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.