🚀 Nový systém Dognet 2.0 jako jediná administrace sítě od 1.10.2025 Více v článku

LEGO.com

Kampaň LEGO.com

Provize

CORE Produkty 5,60 %
EXCLUSIVES * 2,40 %
Objednávky nad 100 EUR 5,60 %
Objednávky nad 200 EUR 7,20 %

.

Důležité informace k propagaci – LEGO Terms and Condition. V případě nedodržení podmínek může dojít k zamítnutí provizí a vyloučení z kampaní Lego.

Věděli jste, že…

Název LEGO® je odvozen od prvních dvou písmen dánského výrazu LEG GODT, což znamená „hraj si dobře“.

28. ledna 1958 si společnost LEGO Group nechala patentovat LEGO kostku s charakteristickými trubičkami uvnitř a výstupky na povrchu. Všechny kostky LEGO 2 x 4 vyrobené od té doby mají přesně stejné rozměry jako tato patentovaná kostka. Kostky LEGO DUPLO jsou osmkrát větší než původní kostky LEGO, ale stále je lze spojovat.

V průměru vlastní každý člověk na Zemi 86 kostek LEGO! V roce 2012 bylo vyrobeno 45,7 miliardy LEGO kostek, což je 5,2 milionu za hodinu. Kdyby se všechny LEGO kostky prodané v roce 2012 položily za sebou, obepnuly by více než 18krát celou zemskou kouli. K dosažení Měsíce byste museli postavit sloup z přibližně 40 miliard LEGO kostek.

První minifigurka byla vyrobena v roce 1978. Od té doby bylo vyrobeno více než 4 miliardy minifigurek, což z nich dělá největší populační skupinu na světě! Každá minifigurka je bez klobouku přesně čtyři kostky vysoká.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani povolení. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?