Elastika-online.gr

Elastika-online.gr od společnosti Delticom, největšího evropského prodejce pneumatik online – domov levných pneumatik pro auta – špičková kvalita, přímé a pohodlné.

Největší evropský online prodejce pneumatik s více než 34 000 montážními partnery a více než 128 prodejnami. Ekonomické ceny, široký sortiment a vynikající kvalita již přesvědčily více než 6,2 milionu zákazníků po celém světě. Využijte dynamického rozvoje naší společnosti a staňte se partnerem Elastika-online.gr -Programms.

Elastika-online.gr – Naše privilegia:

– Jednoduché a pohodlné objednávání
– Pneumatiky za velmi nízké ceny
– Ceny pneumatik včetně DPH + náklady na dopravu
– Více než 100 značek pneumatik a více než 25 000 typů pneumatik
– Různé způsoby platby
– Spousta redaktorských partnerů
– Ekonomický montážní servis

Delticom – Úspěch má své jméno
Delticem působí ve velkoobchodu s pneumatikami od roku 1999 a od roku 2000 jako internetový prodejce. Delticom – Grouppe nabízí svým zákazníkům produkty v oblasti elektronického obchodu (e-commerce) prostřednictvím 128 online obchodů ve 42 zemích na základě aktuálních tržních údajů. Disponuje různými nebo jednotlivými kusy následujících produktů: pneumatiky pro osobní automobily, motocykly, nákladní auta, autobusy spolu s příslušnými ráfky, ráfky (ráfky s gumou), vybrané náhradní díly a příslušenství pro automobily, motorové oleje a baterie. O dodací adrese rozhoduje zákazník. Zásilka může být uskutečněna buď přímo k zákazníkovi, nebo do dílny, která spolupracuje s Delticom – Grouppe a kde lze pneumatiky ihned částečně dodat a namontovat na vozidlo zákazníka nebo na jakoukoli jinou adresu dle přání zákazníka.

Slevy prostřednictvím kuponů, které nebyly oznámeny prostřednictvím affiliate programů, nebudou brány v úvahu, protože patří do externího systému Affiliate Marketing.


Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media
[kampan_povolení] Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani zakázaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. [provize_bez_dph] [schvalování]

 

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?