Dyson.hu

Kampaň Dyson.hu

Dyson je britská technologická společnost, která byla založená v roce 1991 ve Spojeném království. Navrhuje a vyrábí domácí spotřebiče, jako jsou vysavače, čističky vzduchu, fény, bezlamelové ventilátory, ohřívače, sušičky rukou a světla.

Proč propagovat Dyson:

  • vysoká znalost značky
  • nová optimalizovaná webstránka, která byla testovaná v několika státech světa.
  • vysoká průměrná hodnota objednávky – více než 500
  • méně než 1 % vrácených objednávek
  • poštovné zdarma

Tvoření odkazů na podstránky:

  • použijte odkaz s názvem „Dyson.hu – deeplink (add destination URL as data2 parameter)“
  • do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
  • Příklad:
    • Dyson.hu – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=6ef783cf
    • Přidám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=6ef783cf&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu, kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=6ef783cf&data2=https://www.dyson.hu/dyson-porszivo-v11
    • Pokud cílová URL adresa obsahuje znaky jako ? nebo &, URL adresu je třeba před vložením encodnout

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

 

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?