Kampaň Dyson.cz
Společnost Dyson se zrodila v garáži nedaleko anglického Bathu a od svého založení v roce 1993 se neustále rozrůstá. Od uvedení prvního bezsáčkového vysavače DC01 v roce 1993 společnost Dyson navrhuje technologie pro řešení problémů v oblasti péče o vlasy, čištění vzduchu, robotiky, osvětlení a sušení rukou.
Společnost Dyson má ambiciózní plány na vývoj nových technologií s globálními týmy zaměřenými na polovodičové bateriové články, vysokorychlostní elektromotory, systémy vidění, technologie strojového učení a umělou inteligenci. Vlastní robotický tým společnosti Dyson je jedním z největších ve Velké Británii. Vedle rostoucí vlastní činnosti udržuje Dyson Robotics Lab na Imperial College London svůj dlouhodobý výzkumný program.
Tvoření odkazů na podstránky:
- použijte odkaz s názvem „Dyson.cz (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parametr)“
- do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
- Příklad:
- Dyson.cz (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=fe99c521
- Přidám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=fe99c521&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=fe99c521&data2=https://www.dyson.cz/produkty/pece-o-vlasy
- Cílovou URL adresu doporučujeme před vložením encodnout
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.