Dyson.cz

Kampaň Dyson.cz

Společnost Dyson se zrodila v garáži nedaleko anglického Bathu a od svého založení v roce 1993 se neustále rozrůstá. Od uvedení prvního bezsáčkového vysavače DC01 v roce 1993 společnost Dyson navrhuje technologie pro řešení problémů v oblasti péče o vlasy, čištění vzduchu, robotiky, osvětlení a sušení rukou.

Společnost Dyson má ambiciózní plány na vývoj nových technologií s globálními týmy zaměřenými na polovodičové bateriové články, vysokorychlostní elektromotory, systémy vidění, technologie strojového učení a umělou inteligenci. Vlastní robotický tým společnosti Dyson je jedním z největších ve Velké Británii. Vedle rostoucí vlastní činnosti udržuje Dyson Robotics Lab na Imperial College London svůj dlouhodobý výzkumný program.

Tvoření odkazů na podstránky:

  • použijte odkaz s názvem „Dyson.cz (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parametr)“
  • do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
  • Příklad:
    • Dyson.cz (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=fe99c521
    • Přidám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=fe99c521&data2=
    • Za data2 dosadím URL adresu kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=fe99c521&data2=https://www.dyson.cz/produkty/pece-o-vlasy
    • Cílovou URL adresu doporučujeme před vložením encodnout

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani zakázaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?