Disneyplus.com

Kampaň Disneyplus.com

Provize od 14.6. do 12.7.2022

Publisher EDITOR Publisher DEAL
Měsíční předplatné 11.40 € 6.08 €
Roční předplatné (15 % sleva) 22.80 € 19.00 €

EDITOR – rozsáhlejší články – unikátní obsah s přidanou hodnotou, DEAL – propagace přes bannery, krátké texty.

Provize v EUR se přepočítávají z původních hodnot v USD. Výsledné provize se proto mohou mírně lišit o kurzový rozdíl.

Provize od 13.7.2022

Publisher EDITOR Publisher DEAL
Měsíční předplatné 7.60 € 6.08 €
Roční předplatné (15 % sleva) 15.20 € 11.40 €
Mobilní aplikace (od 12.6.2023) 5.32 € 5.32 €

EDITOR – rozsáhlejší články – unikátní obsah s přidanou hodnotou, DEAL – propagace přes bannery, krátké texty

Provize v EUR se přepočítávají z původních hodnot v USD. Výsledné provize se proto mohou mírně lišit o kurzový rozdíl.

Exkluzivní filmy, seriály a původní tvorba, kterou nenajdete na žádné jiné streamovací platformě.

Co je Disney+?

Disney+ je streamovací služba, kde naleznete tvorbu studií Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, Star a dalších.

Disney+ nabízí v rámci běžného předplatného řadu výhod:

  • Exkluzivní původní tvorbu, kterou nenajdete nikde jinde, filmové hity, výjimečné seriály, krátké filmy a inspirativní dokumenty
  • Neomezené stahování až v 10 zařízeních a 7 různých profilech
  • Rozlišení až 4K UHD a podpora Dolby Vision a Dolby Atmos v kompatibilních zařízeních, bez dalších poplatků
  • Silný systém rodičovské kontroly včetně dětských profilů
  • Streamování až na 4 obrazovkách současně
  • Možnost uspořádat virtuální promítání přes Groupwatch až se šesti přáteli

Jaká zařízení jsou podporována?

Disney+ lze sledovat v mobilní aplikaci, webových prohlížečích, hracích konzolích, set-top boxech a smart televizorech.

Provize za nákup členství v Mobilní aplikaci probíhá ve 2 krocích:

1) Instalace aplikace – Za instalaci je nulová provize pro publishera

2) Nákup členství v aplikaci – Publisher má nárok na danou provizi

Na co se můžu dívat na Disney+?

Na Disney+ budete mít vždy co koukat. Tisíce filmů a seriálů od těch nejlepších tvůrců z celého světa a další novinky, které budou přibývat každý měsíc.

  • Nejnovější hrané a animované Disney hity jako Cruella a Encanto: Kouzelný svět
  • Příběhy, které zahřejí u srdce, pro diváky bez ohledu na věk od špičkových tvůrců z Pixaru, jako například Luca a Když se červenám
  • Neustále se rozrůstající příběh Marvel Cinematic Universe s exkluzivními původními seriály od Marvel Studios jako Moon Night, WandaVision a Loki
  • Kultovní seriály filmové kvality z předaleké galaxie včetně seriálů Obi-Wan Kenobi a Mandalorian
  • Dokumentární tvorba z dílny National Geographic, která vám rozšíří obzory a ukáže krásy naší planety
  • Seriály, o kterých všichni mluví, jako například poslední série celosvětového fenoménu Walking Dead

Schvalování a propagace

  • Každý partner a jeho URL musí být schválen přímo společností Disney+ (US)
  • Do žádostí o přidání do kampaně je třeba uvést URL projektu kde bude kampaň propagována a údaje o trafficu na tento projekt
  • Do affiliate linků je povinno přidávat parametr data1 který bude obsahovat schválenou URL ve tvaru yourwebsite.com (bez https, bez www, bez lomítek)
  • Deeplinky je třeba tvořit pomocí parametru data2 do kterého uvedete enkódovanou URL kam chcete vést proklik

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media


Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.
Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.
Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?