BuďChlap.cz

Kampaň BuďChlap.cz

Výše provize: 14% (cashback 5% + 5% kupón, voucher 3% + 5% kupón). Do 31.1.2018 všichni 14%.

E-shop BuďChlap.cz se zabývá módou pro muže. Má široké portfolio a většinu zboží skladem. Více na BuďChlap.cz.

  • Konverzní poměr e-shopu je nad 1 % (podle sezóny) a průměrná výška objednávky nad 700 korun.
  • E-shop vyřizuje měsíčně stovky objednávek a má velmi dobré recenze na Heuréce – je ověřený zákazníky.
  • Kupón je k dispozici na 5 %. Získání je však podmíněno přesunutím do nižší provizní sazby (9 %). Používání kupónu bez přeřazení do nižší provizní skupiny je vysloveně zakázané.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

 

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani povolení. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty.

 

Nápady na využití kampaně:

  • Ideální kampaň pro segment módy, blogy a recenze výrobků. Stačí doporučit výrobek, odkázat na konkrétní podstránku a konverze budou velmi vysoké.
  • Inzerent má široké portfolio – od bytového textilu přes domácí spotřebiče až po módu a dárky.
  • XML pro katalogy výrobků můžeme dodat po dohodě.
  • E-shop má stálé akce a výprodeje, které se dají komunikovat na návštěvníky.
  • Doporučujeme také microsite a cílené SEO články na konkrétní značky. Můžete snadno získávat organický traffic z Google.

Top kategorie

  1. Mikiny
  2. Svetre
  3. Bundy
  4. Tepláky
  5. Košele

 

 

Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?