Kampaň Australian-Bodycare-cz.cz
Provize: 20 %, cashbackové portály a kupónové weby jsou zakázané
O Australian Bodycare
Společnost Australian Bodycare je již od roku 1992 předním výrobcem pleťové a tělové kosmetiky. Od počátku se držíme týchž principů:
- Vyrábět co možná nejlepší pleťovou a tělovou kosmetiku a pomáhat tak lidem k vyšší kvalitě jejich života.
Naše kosmetika je určena pro celou rodinu: Je prevencí i léčbou nejběžnějších kožních problémů – k pokožce je však velmi jemná. Všechny výrobky obsahují ty nejkvalitnější účinné látky v odpovídajícím množství k danému konkrétnímu problému.
Tajemství bezproblémové pokožky, které se ukrývá v nádherné exotické australské flóře, si tu domorodí obyvatelé předávají z generace na generaci: jmenuje se olej Tea Tree. Tuto tajnou zbraň přírody teď máte na dosah i přímo ve vaší koupelně. Značka Australian Bodycare pro vás vyvinula řadu výrobků s čistým olejem Tea Tree, které jsou účinnou prevencí i léčbou kožních problémů, pokožku však nedráždí.
Možnosti propagácie:
- Marketingové materiály: Poskytujeme širokou škálu marketingových materiálů, které vám pomohou cílit na správnou cílovou skupinu.
- Fotografie a videa: Máme k dispozici bohatou knihovnu kvalitních fotografií a videí, které můžete použít ve svých kampaních.
- Studie a výzkumy: Nabízíme přístup k relevantním studiím a výzkumům, které vám pomohou lépe porozumět trhu a vašim potenciálním zákazníkům.
- Produkty: Poskytujeme informace a materiály o našich produktech, abyste mohli efektivně propagovat to, co nabízíme.
- Pokud máte jakékoliv dotazy nebo potřebujete další podporu, neváhejte nás kontaktovat. Jsme zde, abychom vám pomohli. marketing@australian-bodycare.com
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.