Árukereső.hu

Kampaň Árukereső.hu

Provize: CPC-Provize je stanovena na 72 % z „hodnoty konverze“ („RCV“).

RCV závisí na skutečné ceně nabízeného produktu (s výjimkou některých kategorií, které jsou zcela zdarma) a je vypočítána společností Arukereso na základě prokliknuté ceny produktu a hodnoty prodeje bez dopravy, balného a DPH.

Provize je vyplacena za prokliky z Arukereso.hu na e-shopy, kde lze produkt zakoupit.
Za nákup přímo na stránkach inzerenta Árukereső.hu nenáleží publisherovi odměna.
K zaznamenání provize dojde nejpozději do 24 hod. od zaznamenání prokliku

Árukereső.hu je přední maďarský srovnávač cen a produktů a online nákupní průvodce, který od roku 2004 pomohl uživatelům a obchodům uskutečnit miliony nákupů. Árukereső.hu není internetový obchod, ale webová stránka, která shromažďuje jeho nabídky. Díky našemu nejnovějšímu vývoji lze od dubna 2015 nakupovat výrobky také prostřednictvím tržiště Árukereső.hu, aniž by bylo nutné proklikávat se do jiných obchodů. Jsme hrdí na to, že máme jedinečným způsobem nejširší nabídku produktů na jednom místě na tuzemském trhu e-commerce.

Při propagaci používejte jen přímé linky.

Prokliky přes redirecty nebudou zaznamenány.

Posláním Árukereső.hu je shromažďovat a snadno srovnávat výrobky a ceny, z nichž si budoucí zákazník snadno a rychle vybere nejvýhodnější nabídku podle hledisek, která jsou pro něj nejdůležitější. Naším cílem je také zlepšit zážitek z nakupování a usnadnit rozhodování prostřednictvím neustálého rozvoje našich služeb a doplňkových služeb, a tím podpořit ekonomické a ekologické nakupování na internetu. Podstatou našeho obchodního modelu je poskytovat našim partnerům kvalitní návštěvnost, která se na cílových stránkách co nejrychleji přemění na nákupy

Případy, kdy není možné vyplatit provizi:
  • Produkty, které jsou v našem systému ve stavu „Levné produkty„. Nyní sem patří všechny výrobky, jejichž cena je nižší než 250 HUF
  • Aktualizovaný list a všechny důležité informace týkající se cen najdete ZDE
  • Všechny výrobky, které mají status „Kategorie zdarma“
Upozornění: – Vždy je nutné použít reklamní kanál pomocí parametru &chan=testweb_com
Reklamní kanál – VYTVOŘENÍ
  • Administrace publishera – Přehledy -> Reklamní kanály
  • + Přidat kanál
  • Název kanálu – příklad: Testweb.com
  • Kód – příklad: testweb_com
Reklamní kanál – POUŽITÍ
  • Administrace publishera – Bannery a odkazy
  • V části kde se nachází filtr je sekce „Dodatečné data“ kde si vyberu už vytvořený Kanál a kliknu na „Použíť“
  • Zobrazí se mi affiliate odkaz doplněný o parametr &chan=testweb_com

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media


Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Google Shopping CSS partneři jsou v této kampani zakázaní. V případě zájmu o mailing je ho potřebné zaslat na schválení. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Inzerent si sám schvaluje publisherov do kampaně. Poprosím Vás, abyste do poznámky v žádosti o přidání do kampaně napsali co nejpřesněji a nejjasnější způsob propagace kampaně.


Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?