Alza.hu

Kampaň Alza.hu

Provize: 1,5 % pro obsahové weby a 0,5 % pro kuponové weby

Do 29. 2. 2020 je provize pro obsahové weby zvýšená na 2,5 %!

Alza vstoupila na maďarský e-commerce trh v roce 2016 a podle dat od GKI Digital byla už v roce 2018 čtvrtým největším e-shopem v Maďarsku s obratem přes 36 milionů eur (12 miliard forintů), což představuje 129% nárůst ve srovnání s předcházejícím rokem. Jejich nově otevřený moderní showroom v Budapešti s rozlohou 5000 m² představuje investici více než 2 miliony eur (cca 646 milionů forintů).

Alza.hu začátkem roku 2019 začala dále rozvíjet svůj sortiment a spustila prodej nových segmentů jako Hobby a zahrada, Auto-moto a Sport a outdoor. V říjnu se v tomto rozvoji pokračovalo s kategoriemi Beauty a Drogerie. Díky službě Same Day Delivery si zákazníci mohou převzít zboží objednané do 13. hodiny ještě v ten samý den a síť dopravy neustále rozšiřují také prostřednictvím nových AlzaBoxů.

Nejpopulárnější kategorií jsou výpočetní technika a elektronika.

Nevyhledávanější výrobky jsou kávovary, herní konzole, mobilní telefony a televizory.

V největších množstvích se prodávají tyto kategorie produktů:

  1. Domácí spotřebiče (kávovary, mixéry atd.)
  2. Smartphony (Xiaomi, Samsung, Huawei, iPhone)
  3. Doplňky (monitory, externí disky atd.)
  4. Alzák (“tvář” firmy v plyšovém provedení)

Nejširší sortiment výrobků
Alza je lídrem na trhu v poskytování prémiových služeb svým zákazníkům, kteří nabízejí bezkonkurenční dostupnost a širokou škálu produktů. Alza, původně zaměřená na prodej počítačů a elektronických výrobků, se v současnosti zaměřuje i na domácí elektroniku, hračky, kosmetiku, nářadí, výrobky na monitorování zdraví a další.

Automatizované logistické centrum
Chceme našim zákazníkům poskytovat ty nejlepší zážitky z nakupování a přinášet nejlepší zákaznický servis. Alza neustále vyvíjí a modernizuje svoje logistické služby, skladové kapacity a prodejní síť.

Automatizované logistické centrum společnosti Alza se nachází v Praze a je jedním z nejmodernějších logistických center v České republice. 

1 000 000 výrobků na sklade
Produktový katalog společnosti Alza obsahuje více než 55 000 druhů výrobků, z nichž přibližně 1 200 000 je na sklade a jsou připravené na okamžité doručení. 

Vynikající zákaznický servis
Úspěch společnosti Alza spočívá v jejím výjimečném zákaznickém servisu. Společnost poskytuje vynikající a komplexní poprodejní servis, který také splňuje nejvyšší očekávání zákazníků. V průběhu let Alza zpracovala více než 15 milionů objednávek a milióny spokojených zákazníků se rozhodly nakupovat online.

Prestižní ocenění a vyznamenání
Už více než 20 let naši zákazníci využívají kvalitní služby společnosti Alza. To se odráží v mnohých prestižních oceněních, která společnost Alza získala na základě průzkumů spokojenosti zákazníků. 97 % zákazníků společnosti Alza doporučuje náš internetový obchod a 66 % pravidelně navštěvuje náš internetový obchod.

Rychlost a pohodlí
Alza neustále zdokonaluje svoje služby a stanovuje stále vyšší standardy při vyřizování objednávek a rychlosti doručení.

Prvky k dispozici

  • Bannery
  • XML feed
  • Kupóny
  • PR články
  • Extra spolupráce
  • E-mail šablóny
  • Influenceri
  • iFrame
  • Dognet Media

Povolení

  • Cash-back
  • Obsah
  • Kupónové weby
  • Emailing
  • Přímé PPC
  • Google CSS
  • Externí kupóny
Přímá PPC kampaň je zakázána. V nepřímé PPC musí být brandové klíčová slova včetně překlepů ve vylučujících klíčových slovech v Adwords. Není možné používat značková slova v názvu domén. Provize se vypočítává z ceny bez DPH a bez dopravy. Provize za zprostředkování B2B objednávek mohou být zamítnuty. Při propagaci je třeba používat všechny parametry, které se nacházejí v odkazech v naší administraci. Odstranění parametrů může mít za následek nefunkčnost trackingu nebo zamítání provizi.

Články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?