Kampaň tamaris.com/cs-CZ/
Každou sezonu vytváří Tamaris pestrý svět obuvi, který čeká jen na to, až jej začnou objevovat ženy milující nové trendy. Milovnice obuvi najdou v kolekci Tamaris výjimečnou šíři sortimentu, který nabízí vhodný pár obuvi pro každou příležitost. Extravagantní modely přímo z mola, ležérní tenisky nebo klasika v trendovém oživení – moderní žena orientovaná na životní styl najde u evropské jedničky na trhu s obuví kvalitu ve spojení s designem, aktuálním duchem a emocionalitou.
Pokud vás tedy oslovují témata jako móda, krása a životní styl, je pro vás partnerský program Tamaris to pravé.
Vaši followeři a návštěvníci profitují
- z proslulosti značky Tamaris (je podporovaná televizí, out-of-home reklamou i printovou reklamou).
- z největší nabídky produktů Tamaris v Evropě s více než 3000 neustále dostupnými položkami.
- z velmi širokého sortimentu, který osloví téměř každou cílovou skupinu žen ve věku 25–65 let.
- Tamaris navíc nabízí nejen boty, ale také doplňky, hodinky, sluneční brýle, oblečení, kabelky, tašky a kufry.
Tvoření odkazů na podstránky:
- použijte odkaz s názvem „Tamaris.com/cs-CZ/ (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parametr)“
- do URL adresy odkazu přidejte data2 parametr – cílová URL adresa, na kterou chcete cílit
- Příklad:
- Tamaris.com/cs-CZ/ (for content) – deeplink (add destination URL as data2 parameter) odkaz má URL: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf
- Přidám data2 parameter: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf&data2=
- Za data2 dosadím URL adresu kam cílím: https://login.dognet.sk/scripts/fc27g82d?a_aid=YOUR-ID&a_bid=ed85d6bf&data2=https://tamaris.com/cs-CZ/vsechny-damske-boty/
- Cílovou URL adresu doporučujeme před vložením encodnout
Prvky k dispozici
- Bannery
- XML feed
- Kupóny
- PR články
- Extra spolupráce
- E-mail šablóny
- Influenceri
- iFrame
- Dognet Media
Povolení
- Cash-back
- Obsah
- Kupónové weby
- Emailing
- Přímé PPC
- Google CSS
- Externí kupóny
Tato kampaň je integrovaná přes nezávislou třetí stranu a nemáme přímý kontakt na inzerenta. Tím pádem nemůžeme ovlivnit délku a míru schvalování konverzí a délku schvalování žádostí o zapojení se do kampaně. Také nezodpovídáme za nezapsané konverze, které zaznamenává třetí strana.
