Nová Dognet administrace pro publishery je již dostupná. Přejděte již dnes!
Vítejte v novém affiliate systému, který šetří váš čas a umožňuje vám vydělávat více
Představujeme vám novou administraci navrženou přesně podle vašich požadavků. Náš vlastní Dognet administrační systém přináší řadu nových funkcí, které výrazně šetří čas a zjednodušují práci. Nová administrace je flexibilní, přehledná a přizpůsobená vám – našim publisherům. To nejdůležitější však je, že byla vytvořena tak, aby se vám s ní snadno pracovalo a pomohla vám získat ještě více provizí.
Přejděte na novou administraci podle jednoduchých videonávodů:
- Aktivace publisherského účtu v novém systému
- Představení reklamních kanálů a jejich vytvoření
- Přihlášení do kampaně a práce s kampaněmi
- Generování affiliate odkazů
- Orientace v transakcích – provizích a kliknutích
- Reporty výkonu a jak s nimi pracovat
Nebo se podívejte na textový návod pro přechod do nové administrace krok za krokem.
Aktivovat svůj účet v nové administraci
Novou administraci odteď najdete na tomto odkazu: https://app.dognet.com/

Reklamní kanály – přehlednější spolupráce mezi inzerenty a publishery
Velkou novinkou nového systému je přechod na reklamní kanály. Publisheři si odteď mohou ve svém účtu snadno vytvářet a spravovat své reklamní kanály, a tím efektivněji pracovat s kampaněmi. Jeden reklamní kanál představuje jeden projekt/webovou stránku publishera, kterou využívá pro affiliate propagaci. Do jednotlivých kampaní se tak již nebude hlásit jedním obecným účtem, ale konkrétním reklamním kanálem.
Přečtěte si o reklamních kanálech více

Proces schvalování publishera do kampaně vs schvalování reklamních kanálů do kampaně
Existuje několik typů kanálů, ze kterých si můžete vybrat, například blog, produktový katalog, cashbackový nebo kuponový portál. Kromě typu určíte také název, URL, popis a trh každého projektu.
Co jsme pro vás vylepšili?
-
Univerzální affiliate link pro všechny kampaně
Pro každý svůj projekt budete odteď potřebovat pouze jeden univerzální affiliate odkaz pro všechny kampaně, ve kterých máte reklamní kanál schválen. Tento přístup vám výrazně zjednoduší zapojení do kampaní a správu vašich aktivit.
-
Vkládání UTM tagů bez starostí
V nových affiliate odkazech není nutné uvádět žádné UTM parametry. Celou správu UTM tagů bude mít na starosti síť. Publisher díky novým kanálům a redirectovým odkazům nebude muset UTM tagy vkládat ani upravovat.
-
Upozornění na neplatné odkazy
V administraci najdete seznam neplatných kliknutí, který si můžete sami zkontrolovat. Díky tomu dokážete efektivněji využívat svůj reklamní prostor k maximalizaci zisku.
Seznam neplatných kliknutí také obsahuje dodatečná data o překliku a příčině nezaznamenání.
-
Výběr kampaní podle metrik
Odteď máte k dispozici možnost filtrovat kampaně inzerentů podle konverzního poměru (SCR), zisku za kliknutí (EPC), průměrné hodnoty provize (ACV), průměrné hodnoty objednávky (ASV) a průměrné míry schvalování (AAR). Tyto informace vám pomohou vybrat si relevantní kampaně a odhalit potenciál těch, ve kterých jste ho možná dosud neviděli.
-
Vyšší pravděpodobnost schválení do kampaní
Díky nové struktuře je proces zapojení do kampaní mnohem přehlednější. Do kampaně přidáte konkrétní reklamní kanál, nikoli celý účet, takže inzerent získává přesnější informace o vašem projektu. To zvyšuje pravděpodobnost schválení vašeho projektu do kampaně.
-
Strukturovaná data o propagaci
Data propagace jsou roztříděna podle reklamních kanálů, díky čemuž můžete sledovat výkon pro každý váš affiliate projekt zvlášť, bez potřeby manuálně doplňovat dodatečné identifikátory. Kromě toho máte k dispozici další dva volitelné parametry pro sledování vlastních identifikátorů.
Skvělou novinkou je nové programovatelné rozhraní ve formátu REST API dostupné pro publishery. Díky standardizovanému API přístupu získáte data o kampaních a své propagaci mnohem snadněji, nebo je můžete využít pro propojení s jinou službou nebo dashboardem.
-
Vyšší flexibilita rozdělení provizí
Rozdělení propagace do reklamních kanálů vám umožní rozšířit nastavení provizí v rámci jedné kampaně na různé výše podle použitého typu reklamního kanálu.
-
Nový design, přehlednější navigace
Modernější design a přehlednější rozhraní vám zpříjemní práci v administraci. Díky intuitivnímu uspořádání se rychle zorientujete a všechny funkce najdete přesně tam, kde je potřebujete.
-
Katalog kampaní i se žádostmi na jednom místě
Všechny důležité informace o kampaních jsou nyní pohodlně dostupné přímo v administraci. Už nemusíte informace a data o kampaních hledat, máte je k dispozici na jednom místě.
-
Katalog reklamních kanálů
Všechny reklamní kanály budou uvedeny v katalogu dostupném pro inzerenty, což umožní inzerentům vyhledávat a pozývat reklamní kanály publisherů do svých kampaní. (Funkce bude dostupná již brzy.)
Přejít na novou administraci a systém odkazů je nutné nejpozději do 1. 5. 2025
Nová Dognet administrace vám poskytuje všechny nástroje na to, abyste mohli své kampaně nejen lépe spravovat, ale i efektivněji vydělávat.
Přejděte na novou administraci včas a využívejte všechny její výhody co nejdříve.
