Jak nejefektivněji používat kampaň Pôžičkomat.sk

Jak nejefektivněji používat kampaň Pôžičkomat.sk

V naší síti máte 3 možnosti, jak propagovat Pôžičkomat. Podívali jsme se na jejich výkonnost a přinášíme vám porovnání s reálnými čísly. Nejdříve se podívejme na 3 možnosti, které máte, a jejich pricing:
  • Pôžičkomat.sk – bannery a klasický textový odkaz s provizí 30 € za sale
  • Pôžičkomat.sk IFRAME klasický – Iframe s provizí 30 € za sale
  • Pôžičkomat.sk IFRAME alternativní – Iframe s provizí 1,50 € za lead nebo 15 € za sale
Statistiky těchto kampaní za květen a červen 2016:
  • Pôžičkomat.sk – 0,22 € / průměrná provize za kliknutí, konverzní poměr 0,73 %, schvalovatelnost 40,74 %
  • Pôžičkomat.sk IFRAME klasický – 0,01 € / průměrná provize za zobrazení Iframu, schvalovatelnost 20 %
  • Pôžičkomat.sk IFRAME alternativní – 0,08 € / průměrná provize za zobrazení Iframu, schvalovatelnost 31,76 % (z toho 88,8 % jsou leady za 1,50 €)
Už delší dobu si všímám, že leady vytvořené přímo na stránce inzerenta mají vyšší schvalovatelnost než leady, které přišly přes Iframe umístěný na stránce publishera. Toto má na svědomí jeden velmi podstatný fakt – lidé, kteří mají šanci získat půjčku (mají příjem, nemovitost, práci… proste mají vyšší IQ) nedůvěřují formulářů na ledajakých stránkách a raději jdou napřímo, než by měli vypisovat svoje osobní údaje kdekoli. Na druhé straně, člověk který sotva dostane SMS půjčku, chodí po různých webech a vypisuje jeden formulář za druhým. Při uzavírání provizí potom vidím obrovskou duplicitu. Osoba s jednou IP adresou je schopná za 2 hodiny vyplnit 15 formulářů na různých stránkách. Proto pokud máte „méně výdělečný“ traffic, běžte do kampaně „Pôžičkomat.sk IFRAME alternativní“ a doufejte, že budete první, u koho daný návštěvník vyplní formulář. Pokud máte kvalitní traffic, použijte kampaň „Pôžičkomat.sk“. Štefan Polgári

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?