Jak integrovat do obsahu formuláře

Jak integrovat do obsahu formuláře
V našich kampaních najdete hodně takových, kde se nabízí možnost umístit přímo na stránku iframe formulář. Návštěvník ho vyplní a tím splní akci, za kterou je publisher odměněný. Nemusí tedy nikam odcházet a svoji „úlohu“ splní na stránce publishera.
Kampaní, které obsahují takovýto iframe, máme víc. Aktuálně sedm. Kompletní přehled získáte, pokud se podíváte na podstránku „Kampaně„. Kde se iframe nachází, je jasně vyznačené ve sloupci „Iframe“.
Jak však s takovýmto iframe formulářem naložit?
Možností, jako jej integrovat, je více:- LANDING PAGE: ideální je v projektu vytvořit speciální landing page, kde produkt popíšete a podpoříte. Následně stačí umístit na konec iframe formulář a směrovat návštěvníky k vyplnění
- Reálná situace: publisher má online magazín o zdraví. Chce propagovat kampaň Natur House, ale nechce umísťovat bannery, což je správně. Vytvoří tak raději podstránku, landing page, kde odprezentuje produkt a vloží přímo do něj iframe. Potom směruje přes různé prvky návštěvnost na landing page a přeměňuje ji prostřednictvím iframe na leady – provize.
- ČLÁNEK: připravit na dané téma článek a čtenáři dát možnost ihned udělat akci. Například požádat o půjčku nebo se někde registrovat.
- Reálná situace: napište článek o tom, jak se dá přivydělat prodejem kosmetiky. Čtenářům v něm vysvětlíte, jaké výhody má například Avon Lady. Takovýmto způsobem hned do článku přidáte možnost vytvořit poptávku, za což dostanete provizi.
- SAMOSTATNÝ WEB: pokročilí publisheři tvoří přímo webové stránky pro formuláře z kampaní. Udělají si například stránku s půjčkami a nasadí tam iframe formuláře půjčkových kampaní. Nebo stránky o hubnutí a všechnu aktivitu směrují na to, aby se lidé přihlašovali na konzultace. Následně generuje přes PPC, SEO, social apod. traffic. Ten přichází na affiliate web a konvertuje na provize. Čim je publisher lepší, tím má kvalitnější traffic a vyšší konverzní poměr. Více k tomuto tématu najdete v našem článku Tvorba affiliate webů.
Jak získat návštěvníky na landing page nebo do článku?
To, jakým způsobem bude publisher získávat návštěvnost „z vlastní stránky na vlastní stránku“, je už plně v jeho rukách. To je kouzlo landing pages.- BANNEROVÉ POZICE: namísto neúčinných AdSense nebo Etarget PPC ploch v sidebaru (boční panel) věnujte tento prostor návštěvníkům a směrujte je na landing page, která jim pomůže vyřešit nějaký problém.
- DOPORUČUJEME: toto kouzelné slovíčko přenese na návštěvníka pocit přidané hodnoty. Doporučte řešení, které najdete na speciální landing page. Tomuto tématu jsme se věnovali v samostatném článku Připravte návštěvníka na dražší nákup.
- MAILING: informujte o nové podstránce pomocí mailingu. Neposíláte ho? Chyba! Této problematice jsme se věnovali v samostatných článcích Nevyužitý potenciál mailů a Proč neposíláte newslettery?.
- TOP ČLÁNEK: pokud máte magazín, nechte affiliate článek s formulářem jako první. Na titulce, v sekci, v „nejnovějších článcích“. Takto získáte čtenáře bez nových reklamních prvků. Prostě využijete staré.
- OPAKOVÁNÍ ČLÁNKU: kouzlo magazínu je v tom, že můžete článek „přebalit“ a publikovat ho znovu.
- POLOŽKA V MENU: přidejte do menu novou položku s odkazem na landing page nebo článek. Získáte čtenost.
- SOUKROMÉ ZPRÁVY: máte fórum nebo možnost rozeslat soukromé zprávy uživatelům? Dejte jim tip na nový článek nebo sekci. Neposíláte reklamu, jen doporučíte vlastní obsah a to je velký rozdíl.
- SOCIÁLNÍ SÍTĚ: sdílejte článek nebo stránku fanouškům. Nebojte se ani premium postů na Facebooku. Za pár Euro získáte velkou a cílenou návštěvnost komunity.
Iframe formuláře jsou velká výzva, ale přinášejí dlouhodobý efekt. Dovolují využívat alternativní plochy a nezatěžují návštěvníka, protože jde o „přirozený“ obsah.