Zvyšte počet prokliků z Google

Zvyšte počet prokliků z Google

Kdo se zabývá optimalizací pro vyhledávače (SEO), ví, že není vše jen o pozicích. Velmi záleží na tom, jak odkaz v SERP vypadá. To, zda člověk na odkaz klikne nebo neklikne, rozhoduje o efektivitě. Ne pozice. Existuje vícero případů, kdy se na první odkaz klikalo méně než na druhý, protože první byl méně atraktivní.
Dejte si záležet na tom, jak váš odkaz v SERP vypadá. Špatná konstrukce může dramaticky snížit účinnost.
Jedním z velmi účinných a rychlých řešení pro zvýšení CTR (Click-through rate) je nasazení „hvězdičkového“ hodnocení článků, resp. celých stránek. Pro CMS WordPress doporučujeme plugin Rating-Widget: Star Rating System. Ten zabezpečí, že pokud vaši čtenáři budou článek hodnotit, ve výsledcích vyhledávání se k vašemu odkazu přiřadí i hvězdičky. Pro klasické stránky bez CMS doporučujeme přečíst přímo článek z dílny Google Rich snippets. Na který odkaz tedy potom asi kliknou? Na první? Nebo na ten, co je hodnocený?

Jak to vypadá v praxi?

Screenshot_9 Další tipy pro zvýšení CTR v SERP:
  • TITULKA: meta tag title vyplňte tak, aby na to vyhledávající chtěl kliknout. Nedávejte tam několik klíčových slov za sebou, ale napište klíčové slovo v kontextu. Abyste člověka ujistili, že se proklikává tam, kam chce a potřebuje.
  • URL: dejte si záležet na skladbě URL adresy. I ta rozhoduje o tom, zda uživatel klikne či ne. Nemějte tam zbytečná „IDčka“ apod. Adresa musí korespondovat s obsahem.
  • POPIS: to, jaký text je v popisu, můžete přímo definovat v meta tagu description. Dejte si záležet a nenechte tam jen spleť klíčových slov. Vyhledávání používají lidé a ne stroje.
Jak dostat články do vyhledávání na přední místa? Připravili jsme o tom článek SEO články a copywriting

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?