Získejte až 12% provizi v pěti kampaních během září

Získejte až 12% provizi v pěti kampaních během září

Od 20. 8. do 30. 9. 2018 bude zvýšená provize v kampaních Dormeo, Delimano, Topshop, Walkmaxx, Wellneo pro obsahové publishery.

Z původní 8% provize se provize během tohoto období zvyšuje na 12 %.

Atraktivní kampaně

Kampaně mají jasnou cílovou skupinu a atraktivní konverzní poměr.

Během období 1. 6. až 30. 7. 2018 dosáhly tento konverzní poměr:

  • Dormeo 7.91 %
  • Delimano 9.25 %
  • Topshop 10.6 %
  • Walkmaxx 3.92 %
  • Wellneo 4.72 %

Průměrná odměna publisherům* za jednu objednávku během období 1. 6. až 30. 7. 2018 je:

  • Dormeo 8,46 €
  • Delimano 2,16 €
  • Topshop 2,28 €
  • Walkmaxx 1,43 €
  • Wellneo 3,22 €

*do průměrné odměny jsou zahrnuté také odměny cashbackovým a kuponovým publisherům, kteří mají nižší odměny (5 % pro cashbacky a 2 % pro kuponové weby).

S 12% provizí můžete vydělat ještě víc!

Získejte produkty na recenzi

Inzerent je ochotný dát zkušeným publisherům produkty bezplatně na recenzi. Stačí se ozvat. Upozorňujeme však, že nejde o produkty „jen tak“ zdarma. Inzerent musí dostat kvalitní obsah a výkon, který tímto způsobem rád podpoří. Vyplňte, prosím, tento formulář v případě zájmu.

Nápady na využití kampaní

  • Obsahové články a recenze – v kombinaci s možností získat produkt máte jedinečnou možnost dělat recenze vyhledávaných a oblíbených produktů a ještě za to získat i provizi.
  • Sociální sítě – odkazujte a propagujte výrobek vaší cílové skupině – ať už přímo, nebo formou článku a následného prokliku.
  • Mailing – máte legálně získanou a zdravou mailovou databázi? Kontaktujte nás – zkusíme to nějak společně vymyslet.

5 e-shopů = 1 košík

Kampane mají sdílený košík. To znamená, že v jedné objednávce zákazníka mohou figurovat produkty ze všech pěti kampaní (víc produktů = vyšší hodnota objednávky = vyšší provize). Přitom vám stačí jeden proklik na kteroukoliv z těchto pěti kampaní a připíše se vám prodej ze všech pěti!

Využijte to 🙂

Katka Novotná
Katka Novotná

Viac ako dva roky som pracovala na pozícií e-commerce marketér a zvyšovala som obraty rôznym eshopom. Niektoré z nich sa vyšplhali až na Shop Roku (ocenenie od Heureka.sk). Mám skúsenosti s PPC Adwords aj Facebook. Analytics mi je veľmi blízky. Pre reklamnú agentúru Wiktor Leo Burnett som pomáhala s UX/UI webových projektov a aplikácií pre veľkých klientov. Vo voľnom čase tvorím webové stránky založené prevažne na WordPresse.

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?