Zářijové novinky pro publishery

Zářijové novinky pro publishery

Prázdniny jsou za námi, konečně tu máme září a můžeme se těšit na stoupající počty konverzí, jak se postupně blížíme k hlavní sezóně roku. Pojďme se ale ještě podívat na druhý prázdninový měsíc, srpen, abychom zjistili, zda byl aspoň o něco lepší než červenec. 

Zářijové novinky v podobě videa i podcastu vám znovu přináším já, Júlia, a kolega Ondrej. 

Novinky z Dognetu budou stále vycházet ve formě článku, videa, ale i jako podcast

Zastoupení trhů v srpnu 2021

Podíl trhů v počtu konverzí zůstal víceméně beze změny. Mírně si polepšil český trh z 35 na 38 %. Slovenský, maďarský a polský zase poklesly přibližně o 1 %.

Zastoupení segmentů v srpnu 2021

Celkové pořadí zastoupení jednotlivých segmentů na celkovém počtu konverzí se při srovnání července se srpnem stále příliš nemění. Mírně se zvýšil poměr segmentu Bydlení a nábytek a poklesl poměr segmentu Móda a krása. Ostatní segmenty zůstaly +/- 1 % stejné. 

Změny v segmentech srpen 2021 vs. červenec 2021 

Ve srovnání srpna s červencem můžeme vidět pokles, ale i nárůst. Srpen byl naštěstí silnější v téměř všech segmentech. Polepšily si segmenty Bydlení a nábytek, Zdraví a výživa, Finance a Ostatní. Naopak Móda, Elektro a Sport mírně poklesly.

Změny v segmentech srpen 2021 vs. srpen 2020

Meziročně jsou vidět v počtu konverzí ve většině segmentů velké rozdíly. Nejvýraznější jsou u segmentů Bydlení a nábytek, Zdraví a výživa a Ostatní, a to až o více než 60 %.

Skokani 

Skokani jsou kampaně, které procentně nejvíc rostly při srovnání července a srpna. Pro relevantnost výsledků jsme brali do úvahy jen kampaně, které měly už v červenci aspoň 50 a víc konverzí.

  1. Daffer.sk +219 %
  2. Spartoo.ro +111 %
  3. Vivantis.ro +102 %
  4. 4home.pl +83 %
  5. TimeStore.sk +83 %
  6. Portsystem.sk +79 %
  7. Vivantis.cz +76 %
  8. Pneumatiky.cz +76 %
  9. Novaline.cz +72 %
  10. Olivie.cz +70 %
  11. Vsepropejska.cz +63 %
  12. Emobilshop.sk +62 %
  13. Svet-koupelny.cz +59 %
  14. Shooos.sk +57 %
  15. Timestore.hu +51 %
  16. iSexshop.sk +49 %
  17. Erteksziget.hu +49 %
  18. Timestore.cz +48 %
  19. Grizly.cz +47 %
  20. Hillvitalshop.cz +46 %

Asi nikoho nepřekvapí, že největším skokanem, s velkým náskokem, byla kampaň Daffer.sk. Daffer nabízí kromě jiného široký sortiment školních pomůcek a před začátkem školního roku je samozřejmě velmi oblíbená a využívaná.

Zajímavé je, že na 2. a 3. místě se mezi skokany objevily rumunské kampaně Spartoo.ro a Vivantis.ro

Kampaně s největšími výdělky 

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. Baumax.cz
  4. Svetla24.cz
  5. 4home.cz
  6. Decathlon.sk
  7. MerkuryMarket.sk
  8. Kondela.sk
  9. 4home.sk
  10. Svetla.sk

V seznamu TOP10 nejlépe vydělávajících kampaní se udály v srpnu jen minimální změny. Kampaně v TOP10 zůstaly navlas stejné a změnilo se jen velmi mírně jejich pořadí. Stále dominují kampaně ze segmentu Bydlení a nábytek s výjimkou sportovní kampaně. Na prvních dvou místech zůstaly beze změny kampaně Moebelix.czMoebelix.sk a na třetím místě vystřídal Baumax.cz  v minulém měsíci bronzového MerkuryMarket.sk, který se teď ocitl na sedmém místě. 

Nejlepší výdělky publisherů za srpen 2021

Typ Počet prodejů Provize
Obsah 4271 19668,09€
Obsah 3415 19247,47€
Obsah 1816 13043,67€
Ostatní 2813 12067,42€
Obsah 4718 11860,34€
Ostatní 1196 9959,43€
Ostatní 3847 9263,96€
Obsah 1401 8478,10€
Ostatní 2671 6773,93€
Ostatní 1968 6311,23€
Ostatní 828 4810,50€
Ostatní 1729 3915,31€
Obsah 1139 3675,87€
Obsah 521 3396,32€
Obsah 651 3222,71€

Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback / voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback voucher i CSS partnery.

Tip na září – příprava na podzim

Spolu se zářím pomalu ale jistě klepe na dveře podzim a postupně se mění oblíbenost propagovaných e-shopů a prodávaného sortimentu nejen přes affil, ale napříč celým e-commerce. 

V segmentu Bydlení a domácnosti půjdou v následujícím období stále víc produkty na podzimní péči o zahradu a přípravu zahrady na zimu – zejména fukary na listí, pily a různé nástroje potřebné pro práci na zahradě. Vyplatí se psát články s tipy na péči o zahradu na podzim a doporučovat potřebné vybavení k jednotlivým úkonům.

Jaké kampaně ho poskytnou? Určitě nezapomeňte na kampaně Boel.sk, MerkuryMarket.sk, Baumax.cz a další, které najdete v tabulce níže.

Kampaň Odkaz na produkty

Provize

Detail kampaně Konverzní poměr Průměrná provize
2jakost.cz Produkty 7% Zobrazit 1,3% 17,21€
4Home.sk Produkty Až 8% Zobrazit 3,19% 2,33€
4Home.cz Produkty Až 8% Zobrazit 6,67% 1,94€
AJProdukty.sk Produkty Až 10% Zobrazit 3,51% 21,34€
AJProdukty.cz Produkty Až 8% Zobrazit 2,51% 21,83€
AndreaShop.sk Produkty 1% Zobrazit 1,63% 2,13€
Astoreo.sk Produkty Až 15% Zobrazit 2,13% 3,54€
Astoreo.cz Produkty Až 15% Zobrazit 4,56% 3,72€
Baumax.cz Produkty 3,5% Zobrazit 3,19% 10,79€
Boel.sk Produkty Až 4,5% Zobrazit 2,62% 4,02€
Dometa.cz Produkty Až 12% Zobrazit 1,63% 0,66€
Electronic-star.sk Produkty Až 5% Zobrazit 2,06% 5,86€
Electronic-star.cz Produkty Až 5% Zobrazit 1,76% 5,19€
Eshopist.sk Produkty Až 6% Zobrazit 1,44% 8,76€
Eshopist.cz Produkty Až 6% Zobrazit 1,91% 7,14€
Kaercher.com/sk Produkty 10% Zobrazit 1,05% 11,26€
Kitos.sk Produkty 8,5% Zobrazit 2,13% 2,25€
Kitos.cz Produkty 8,5% Zobrazit 4,81% 2,13€
Kinekus.sk Produkty Až 5% Zobrazit 1,50% 2,06€
Kokiskashop.sk Produkty 8% Zobrazit 1,40% 6,75€
Kokiskashop.cz Produkty 8% Zobrazit 2,40% 7,30€
MerkuryMarket.sk Produkty 3,5% Zobrazit 1,52% 8,39€

Know-how tip

Všichni máme stále víc úkolů v práci, ale i ve svém volném čase, proto je dobré si udělat v úkolech pořádek. Trello je skvělý nástroj na správu úkolů, díky kterému budete mít úkoly přehledné a zorganizované, takže si ho určitě najděte a vyzkoušejte.

Pokud máte jakékoliv otázky, neváhejte se na nás obrátit na hello@dognet.com. Děkujeme, že jste s námi. 🙂

Júlia Bačíková
Júlia Bačíková

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?