Únorové novinky pro publishery

Únorové novinky pro publishery

První měsíc v roce 2022 je už za námi a my se nyní společně podíváme na to, jak jsme v Dognetu odstartovali nový rok. Novinky pro publishery Vám tentokrát znovu i ve videu přináší Michal a Štefan.

Novinky z Dognetu budou stále vycházet ve formě článku, videa, ale i jako podcast.

Zastoupení trhů v lednu 2022

Začněme standardní statistikou poměru jednotlivých trhů na celkovém počtu konverzí v síti Dognet. Změnilo se něco s příchodem nového roku?

I přesto, že od ledna platí v České republice zpřísněný zákon o „cookies“ (na Slovensku začíná platit až od 1.2.2022), na zastoupení jednotlivých trhů na celkovém počtu konverzí se to neodrazilo. Právě naopak. Český trh měl v lednu 2022 o něco vyšší podíl na celkovém počtu konverzí než minulé měsíce a to až 36 % vůči stále silnějšímu slovenskému trhu, který měl zastoupení 52 %.

Mírně se také zvýšil podíl maďarského trhu ze 7 % na 8 % a rumunského trhu z 1 % na 2 %.

Zastoupení segmentů v lednu 2022

Nejsilnějším segmentem stále a dlouhodobě zůstává Bydlení a nábytek. V měsíci leden se dokonce zvýšila výše vyplacených provizí ze segmentu bydlení až na 52 % z celkového počtu vyplacených provizí v síti Dognet.

Silnější zastoupení oproti prosinci má v obou parametrech také segment Zdraví a výživa. Segment elektro a sport se oproti prosinci vůbec nezměnil a segmenty Ostatní a Móda a krása si jemně pohoršily.

Změny v segmentech leden 2022 vs. prosinec 2021

Prosinec bývá, většinou po listopadu, druhým naprosto nejsilnějším měsícem v roce. Proto je naprosto běžné, že právě v lednu je téměř ve všech kampaních výrazně nižší počet konverzí. Nejmenší rozdíl jsme zaznamenali v segmentu Zdraví a výživa, který byl relativně silný i v lednu a poklesl jen o 6 %.

Segment financí je jediný, který si polepšil o více než 40 %.

Skokani

Skokani jsou kampaně, které procentuálně nejvíce rostly při srovnání prosince a ledna. Pro relevanci výsledků jsme brali v úvahu jen kampaně, které měly již v prosinci alespoň 50 a více konverzí.

  1. Zdravestravovani.cz +139 %
  2. Proteinaco.cz +128 %
  3. Zdravestravovanie.sk +118 %
  4. Hillvitalshop.cz +89 %
  5. Heliumking.hu +84 %
  6. Reserved.com/sk +76 %
  7. Dermacol.cz +75 %
  8. Porsystem.sk +71 %
  9. Provysavace.cz +66 %
  10. Bijuterii-eshop.ro +63 %
  11. Najlekaren.eu +61 %
  12. Voton.cz +61 %
  13. Protein.sk +54 %
  14. Prevysavace.sk +52 %
  15. Bonprix.cz +52 %
  16. Erteksziget.hu +48 %
  17. Fexi.cz +46 %
  18. Esat.sk +46 %
  19. Biotechusa.hu +43 %
  20. Blancheporte.cz +41 %

Znovu se ukázalo, že leden je měsíc předsevzetí o zdravějším životním stylu. Největšími skokany se staly právě kampaně z takového segmentu jako ZdraveStravovani.cz, ZdraveStravovanie.sk nebo Proteinaco.cz.

Kampaně s největšími výdělky v lednu 2022

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. Baumax.cz
  4. 4home.cz
  5. Svetla24.cz
  6. 4home.sk
  7. Decathlon.sk
  8. Svetla.sk
  9. Andreashop.sk
  10. Idea-nabytok.sk

V lednu se také docela výrazně změnily nejlépe vydělávajících kampaní. 4home.cz, dlouhodobě se držící na prvních příčkách je tentokrát „až“ na 4. Místě. Na první dvě místa se probojovaly kampaně Moebelix.cz a Moebelix.sk. Kampaň Baumax.cz, , která byla minulý měsíc na 10. Místě je tentokrát na třetím. Novou kampaní v top 10 je i Idea-nabytok.sk na 10. místě.

Nejlepší výdělky publisherů za leden 2022

Typ Počet prodejů Provize
Obsah 6 343 35 444 €
Obsah 4 685 24 018 €
Ostatní 3 282 21 278 €
Ostatní 2 128 16 991 €
Obsah 6 733 16 617 €
Obsah 1 867 14 343 €
Obsah 2 496 13 975 €
Ostatní 5 524 13 572 €
Ostatní 3 543 8 695 €
Ostatní 2 908 7 783 €
Ostatní 986 6 110 €
Obsah 949 5 599 €
Obsah 730 5 062 €
Ostatní 576 4 401 €
Obsah 1 133 4 243 €

Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.

Tip na únor – Valentýn

Valentýn, den zamilovaných je nejznámějším dnem v únoru. Mnoho lidí v tento den obdaruje svého partnera milým dárkem, květinami či romantickou večeří.

Přinášíme Vám tipy na kampaně, které se vyplatí propagovat před Valentýnem. V kampaních naleznete originální foto dárky, šperky, parfémy, personalizované luxusní čokolády, či lechtivé dárky pro odvážnější, které jistě potěší každého partnera.

Nezapomeňte na skvělé kampaně jako je Darčekový-raj.sk / Darkovo.cz, Inspio.sk, Sofia.sk, která má před Valentýnem i slevu 3za2 na Pandoru Šperky-eshop, které mají v administraci valentýnské bannery a kupón na 15 % slevu.

A pro odvážnější i spodní prádlo v Saxana.sk kde také probíhají před valentýnské akce, dále iSexshop.sk nebo Ruzovyslon.sk kde je také k dispozici slevový kód. 

Všechny potřebné informace a mnohem více tipů na kampaně naleznete v samostatném článku v našem magazínu.

Vydělávající affiliate web
E-book zdarma

Vydělávající affiliate web

Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?