Tipy na září pro publishery

Tipy na září pro publishery

I když si ještě užíváme krásného, ​​letního počasí, v tomto článku se zaměříme na tipy na kampaně s podzimní zahradní péčí. S pomalu přicházejícím zářím je čas zahradní péče, který je klíčovým obdobím pro údržbu naší zahrádky. Proto je nejvyšší doba se zaměřit na propagaci kampani v tomto segmentu.

Během podzimní zahradní údržby se lidé mohou pustit i do menších zahradních úprav. Na podzim, kdy se dny zkracují, potřebujeme více světla na zahradě, aby nám zajistily větší bezpečnost.

Co váš čeká v tomto článku? 🙂 Pojďme se podívat na tipy na kampaně na zahradní techniku, nářadí, zahradní péči, ale také venkovní osvětlení.

Zahradní technika a nářadí

Boel.sk

Jedním z favoritů v oblasti zahradní techniky je kampaň Boel.sk. V této kampani naleznete malotraktory, sekačky, křovinořezy, postřikovače, vysavače listí, čerpadla, pily, a další, které vám zjednoduší práce na zahradě. V prodejnách naleznete výrobky od renomovaných světových značek, které se zabývají výrobou zahradní techniky, jako je Honda, Stihl, AL-KO, Cub Cadet, a podobně.

Na trhu je 30 let, takže se zahradní technikou mají bohaté zkušenosti. Na všechny jejich stroje provádějí opravy ve vlastním odborném servisu, včetně dodávky náhradních dílů.

Inspirací pro vás při psaní obsahu může být i jejich blog, ve kterém naleznete spoustu článků s návody a tipy o zahradní technice.

Na Heurece má kampaň vynikající hodnocení 98% od zákazníků. Pochvalují si rychlost doručení, komunikaci, ceny a výběr zboží a také ochotu personálu.

V kampani je povolena propagace na cashbackových a kupónových portálech. K dispozici na SK trhu.

Data ku kampani Boel.sk:

  • Provize: až 4%
  • Průměrná provize: 6,65 €
  • Konverzní poměr: 2,15 %

Zobrazit kampaň Boel.sk

 

Ďalšie kampane ponúkajúce záhradnú techniku a náradie:

Kampane Dognet Provize Web e-shopu Průměrná provize Konverzní poměr
2jakost.sk až 7 % Zobrazit 10,57€ 0,99 %
4Home.sk až 8 % Zobrazit 2,39€ 2,00 %
4Home.cz až 8 % Zobrazit 2,05€ 5,73 %
AndreaShop.sk 1 % Zobrazit 2,76€ 2,33 %
Astoreo.sk až 15 % Zobrazit 3,31€ 2,10 %
Astoreo.cz až 15 % Zobrazit 4,61€ 2,74 %
Baumax.cz 3,5 % Zobrazit 11,89€ 1,62 %
Boel.sk až 4 % Zobrazit 6,65€ 2,15 %
Domtextilu.sk 8,5 % Zobrazit 4,54€ 1,03 %
Dumdekorace.cz 8,5 % Zobrazit 3,71€ 1,71 %
Evergo.cz až 18 % Zobrazit 1,47€ 12,85 %
Houseland.sk až 8 % Zobrazit 6,00€ 1,88 %
Houseland.cz až 8 % Zobrazit 6,59€ 3,58 %
Kaercher.com/sk 10 % Zobrazit 11,00€ 4,28 %
Kokiskashop.sk 8 % Zobrazit 8,92€ 0,95 %
Kokiskashop.cz 8 % Zobrazit 8,95€ 1,74 %
Mall.sk Až 5 % Zobrazit 1,07€ 3,36 %
MerkuryMarket.sk 3,5 % Zobrazit 10,37€ 1,14 %
NejlevnejsiZbozi.sk Až 8 % Zobrazit 3,25€ 1,83 %
Nejlevnejsizbozi.cz Až 8 % Zobrazit 3,58€ 4,14 %
Rucni-naradi.cz až 3 % Zobrazit 3,48€ 3,07 %
TPD.sk Až 6 % Zobrazit 2,98€ 0,49 %
Yatonaradie.sk 12 % Zobrazit 6,43€ 1,82 %

*Data ve sloupcích „Konverzní poměr“ a „Průměrná provize“ jsou za období 1.02.2022 – 31.07.2022

 

Zahradní péče, údržba a doplňky

Zazumi.cz

K tipům na kampaně o zahradní péči jsme pro vás zařadili také kampaň Zazumi.cz. Zahradnictví, které je na trhu již 30 let a naleznete v něm pracovní zahradní nářadí a rostliny od lokálních i světových výrobců. Pěstování a péče o květiny a rostliny zaručeně patří k zahradní údržbě po létě.

Speciální přepravní krabice, Zazumi box, zvládne přepravit i tu nejkřehčí květinku. Zboží objednané v týdnu do 12:00 posílají ještě týž den. Většina dorazí do 24 – 48 hodin. Doručení je možné přes Zásilkovnu, GLS, DPD, PPL i dovoz nadrozměrného zboží paletovou přepravou GEIS. Osobní odběr v Českých Budějovicích je zdarma.

Na Heurece má kampaň hodnocení 96% od zákazníků. Chválí si rychlost doručení, balení, kvalitu sortimentu, ochotu a komunikaci personálu.

V popisu naleznete TOP10 kategorií a TOP10 značek na ZAZUMI.cz. Během srpna až října se sázejí podzimní rostliny, jako vřesy, vřesovce, drátovce, Hevea či chryzantémy.

Kampaň má povolenou propagaci na cashbackových a kupónových webech. Jako kuponový publisher můžete díky povoleným externím kuponům propagovat i slevové kódy, které naleznete na jejich webu, v newsletterech, na sociálních sítích, a podobně. V kampani je povolení i pro přímé PPC a CSS. K dispozici na CZ trhu.

Data ke kampani Zazumi.cz:

  • Provize: až 12 %
  • Průměrná provize: 3,63 €
  • Konverzní poměr: 1,38 %

Zobrazit kampaň Zazumi.cz

 

Ďalšie kampane ponúkajúce záhradnú starostlivosť a doplnky:

Kampane Dognet Provize Web e-shopu Průměrná provize Konverzní poměr
4Home.sk až 8 % Zobrazit 2,39€ 2,00 %
4Home.cz až 8 % Zobrazit 2,05€ 5,73 %
Astoreo.sk až 15 % Zobrazit 3,31€ 2,10 %
Astoreo.cz až 15 % Zobrazit 4,61€ 2,74 %
Baumax.cz 3,5 % Zobrazit 11,89€ 1,62 %
Dometa.cz až 10 % Zobrazit 0,97€ 2,05 %
Electronic-star.sk Až 5 % Zobrazit 5,23€ 1,35 %
Electronic-star.cz Až 5 % Zobrazit 5,11€ 1,74 %
Eshopist.sk až 8 % Zobrazit 10,96€ 1,47  %
Eshopist.cz až 8 % Zobrazit 8,10€ 1,79 %
Exterio.sk až 7 % Zobrazit 0,28€ 0,06 %
Exterio.cz až 7 % Zobrazit nová kampaň nová kampaň
Fruugo.sk 6 % Zobrazit 1,35€ 0,84 %
HomePoint.sk 10 % Zobrazit 2,40€ 1,20 %
Home-point.cz 10  % Zobrazit 1,69€ 1,28 %
i-zahradnynabytok.sk až 4 % Zobrazit 37,16€ 0,30 %
i-zahradninabytek.cz až 4 % Zobrazit 28,36€ 1,00 %
Kinekus.sk až 5 % Zobrazit 2,11€ 1,73 %
Kitos.sk 8,5 % Zobrazit 2,10€ 1,97 %
Kitos.cz 8,5 % Zobrazit 1,87€ 4,36 %
Lidl.sk Až 2 % Zobrazit 0,57€ 1,37 %
Magnet-3pagen.sk až 15 % Zobrazit 3,43€ 2,76 %
Magnet-3pagen.cz až 20 % Zobrazit 3,10€ 3,63 %
SMDledzarovky.cz až 12 % Zobrazit 4,69€ 3,20 %
Velkykosik.sk Až 10 % Zobrazit 3,07€ 1,03 %
Velkykosik.cz Až 10 % Zobrazit 2,89€ 5,56 %
Zazumi.cz až 12 % Zobrazit 3,63€ 1,38 %

*Data ve sloupcích „Konverzní poměr“ a „Průměrná provize“ jsou za období 1.02.2022 – 31.07.2022

 

Exteriérová svítidla

Svetla.sk / Svetla24.cz

Kvalitní a trendy svítidla a lampy naleznete v kampani Svetla.sk / Svetla24.cz, která patří k oblíbeným kampaním. Rozmanitý sortiment vyhoví každému individuálnímu požadavku. Na výběr máte osvětlení s detektorem pohybu nebo příjezdové cesty, nástěnná svítidla, či venkovní osvětlení terasy a spoustu dalších.

Na podzim se dny zkracují, proto potřebujeme více světla, které nám zajistí vyhovující viditelnost za tmy. Zajistěte si během podzimu svůj domov stylovým, jasným a teplým světlem.

Pokud se chcete inspirovat užitečnými informace ohledně exteriérových svítidel, na blogu na Svetla.sk a blogu na Svetla24.cz naleznete spoustu zajímavých článků.

Kampaň nabízí pravidelně různé slevy a akce v e-shopu, které můžete komunikovat na zákazníky. Doručení zdarma při objednávce nad 20 €. Okamžitá dostupnost sortimentu – na skladě mají více než 750 000 svítidel všech značek a kategorií.

V kampani je povolena propagace na cashbackových portálech a kupónových webech. Pro kupónové publishery jsou k dispozici i externí kupóny. K dispozici na SK, CZ a HU trhu.

Inzerent vám poskytl k propagaci tzv. mood images, které můžete přidat do článku o svítidlech a tak učinit váš obsah zajímavějším. Zákazníci si budou umět lépe představit, jak svítidla vypadají s pozadím. Najdete je v administraci.

Data ke kampani Svetla.sk:

  • Provize: až 8 %
  • Průměrná provize: 10,96 €
  • Konverzní poměr: 2,05 %

Data ke kampani Svetla24.cz:

  • Provize: až 8 %
  • Průměrná provize: 12,41 €
  • Konverzní poměr: 3,01 %

Zobrazit kampaň Svetla.sk

Zobrazit kampaň Svetla24.cz

 

Jak efektivně propagovat kampaně v oblasti zahradní péče?

Každý poctivý zahrádkář ví, že s přicházejícím podzimem je třeba se důkladně postarat o zahradu. Je třeba posbírat spadané listí, provzdušnit trávník, pohnojit, vysadit ovocné stromy a rostliny, údržbu nářadí a mnoho dalších. Ta se nám za to odvděčí na příští úrodě. Proto je nejvyšší čas se zaměřit na kampaně z této oblasti právě v tomto období.

S přicházejícím podzimem a chladnějším počasím nám dává zahrada pořádně zabrat. Z článku se můžete zaměřit na kampaně, které nabízejí zahradní techniku, která vám mnohem usnadní práci na zahradě. Můžete udělat článek s tipy na nářadí a techniku ​​podle určitých parametrů – cena, výkon, hmotnost, účel produktu, a jiné.

Podzim je vhodná doba pro výsadbu některých stromů a rostlin. Vytvořte článek s doporučením, pro které rostliny je podzim ideální čas na výsadbu. Jsou to například vřesy, vřesovce, drátovce, Hevea či chryzantémy. Záhony lze vysadit i do květináčů, což je přijatelnější pro ty, kteří mají balkon. Hnojení je také podstatným krokem pro to, aby naše rostliny byly zdravé. Květináče a také přísady na hnojení naleznete v našich kampaních. Zahrňte i tyto do vašeho obsahu. Do článku přidejte obrázky a CTA button s proklikem na produkt do kampaní.

Důležité je nezapomenout také na zahradní nábytek a grily, který je třeba očistit a zazimovat. V kampaních naleznete různé ochranné fólie či boxy.

Venkovní osvětlení nám vytváří atmosféru domova, zejména v chladnějším období, kdy se dny zkracují. Zajistí nám i vyšší bezpečnost, abychom se ve tmě kolem domu o něco náhodou nepotkli. 🙂

Recenze, doporučení, tipy, návody. To jsou články, které jsou návštěvníky nejvíce vyhledávány, když se rozhodují nejen při výběru produktu. 🙂 Pomozte zákazníkům v jejich nákupním procesu. Kampaně doporučujeme propagovat primárně jako odkazy v textech. Funguje to nejlepší. Každá kampaň v tomto segmentu disponuje XML feedem, který můžete použít při tvorbě produktového katalogu. Do obsahu můžete nasadit i bannery, které mají kampaně přichystané pro vás v administraci. Pokud má kampaň k dispozici kupony, vzpomeňte i ty mezi řádky ve vašem obsahu.

Máte-li jakékoli dotazy k tipům nebo samotné propagaci kampaní, napište mi na almasiova@dognet.cz.

Těšíme se na vás při dalších tipech na říjen. 🙂

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?