Tip na kampaně: Svět-svítidel SK, CZ, HU, RO, PL
Slyšeli jste už o kampaních Svet-svietidiel.sk a jejích dalších 4 jazykových mutacích? Pokud ne, tak bychom vám je trochu přiblížili. Kampaně mají velký potenciál, jen je třeba na nich zapracovat. 🙂
Česká společnost Donoci, s. r. o., působí na trhu s osvětlovací technikou a zabývá se dovozem a prodejem svítidel. Kromě České republiky působí její e-shopy také na slovenském, maďarském, rumunském, polském, rakouském, německém a italském trhu. Společnost se řadí mezi největší prodejce online osvětlení ve střední Evropě!
K dispozici tedy máme 5 jazykových mutací:
- Svet-svietidiel.sk – s provizí 6 %, 3 % pro cashbackové systémy a kuponové weby.
- Svět-svítidel.cz – s provizí 5 %, 2,5 % pro cashbackové systémy a kuponové weby.
- Lámpák.hu – s provizí 6 %, 3 % pro cashbackové systémy a kuponové weby.
- Luminam.ro – s provizí 7 %, 3,5 % pro cashbackové systémy a kuponové weby.
- Liderlamp.pl – s provizí 7 %, 3,5 % pro cashbackové systémy a kuponové weby.
Nabídka produktů je opravdu velká a je z čeho vybírat. Svítidla mají rozdělená například podle:
- typu (stropní, nástěnná…)
- místnosti (interiér, exteriér…)
- technologie (LED, se senzorem…)
- stylu (designová, dekorativní…)
Rychlý přehled statistik (obsahoví publisheři):
- Svet-svietidiel.sk – konverzní poměr 7,3 %, průměrná výška provize 4,4 €.
- Svět-svítidel.cz – konverzní poměr 27,5 %, průměrná výška provize 4,1 €.
- Lámpák.hu – konverzní poměr 7,6 %, průměrná výška provize 5,1 €.
- Luminam.ro – kampaň se rozbíhá, vidíme v ní potenciál.
- Liderlamp.pl – kampaň se rozbíhá, vidíme v ní potenciál.
Výhody tedy jsou:
- Nejlevnější svítidla na trhu.
- Obrovský výběr produktů, doprava zdarma + dárek k nákupu nad určitou hodnotu.
- Provize až do výšky 7 %.
- K dispozici XML feedy.
Co dělat s kampaní?
- Ideální kampaň pro publishery, kteří pracují v segmentu bydlení nebo domácnosti.
- Ideální také pro XML katalog pro segment bydlení nebo elektra.
- Tematické články a doporučení jednotlivých produktů.
Takže, stačí se k nám registrovat nebo přihlásit, požádat o přidání do některé z kampaní a můžete začít s ní pracovat. 🙂