Tip na kampaně: Chocolissimo SK, CZ

Tip na kampaně: Chocolissimo SK, CZ

Kampaň Chocolissimo.sk a Chocolissimo.cz je v Dognetu spuštěná přibližně 2 roky. Slyšeli jste už o nich? Pokud ne, tak vám v tomto článku Chocolissimo přiblížíme a řekneme, proč byste je měli propagovat. 🙂

Značka Chocolissimo funguje už od roku 2004, avšak na český a slovenský trh se dostala až v roce 2015. Firma působí v celé Evropě a je výrobcem a distributorem čokoládových výrobků pro náročnější klienty. Nabízejí kolem 300 příchutí ručně vyrobených pralinek, čokoládové tabulky, 3D čokoládové figurky, ručně vylité tabulky čokolády v kombinaci s originálními příchutěmi, vůněmi, ovoce v čokoládě, personalizované čokolády a mnoho dalších.

Od počátku se soustřeďovali na kvalitu a distribuci kvalitní belgické čokolády. Originální autorský a také nejstarší projekt se nazývá Chocotelegram, což je v podstatě nástroj k psaní čokoládového textu z čokoládových písmen, která jsou zabalená do krabičky imitující obálku, takže jako celek připomínají dopis.

Fakta o kampani Chocolissimo

  • Kampaň má provizi dohodnutou pro obě mutace stejně, a to na 12 % pro obsahové publishery a 8 % pro cashbackové portály a kuponové weby. Délka cookies je nastavená na 30 dní.
  • Konverzní poměr pro Chocolissimo.sk je v Dognetu 2,22 % a Chocolissimo.cz má konverzní poměr 3,67 %. 
  • Prvky, které jsou k dispozici publisherům, zahrnují bannery a XML feed.
  • Kampaň může být propagovaná také influencery.

Proč používat kampaň Chocolissimo?

Chocolissimo má za sebou rozsáhlou historii a na trhu je stabilně fungujícím e-shopem. Nabízí pestrý výběr belgických čokolád, které mají v nabídce v zajímavých provedeních, tvarech, příchutích a jsou krásně zabalené.

Značka Chocolissimo se především zabývá dárkovými předměty, reklamními předměty pro firmy, ale také dárky pro soukromé osoby k různým příležitostem, jako jsou Vánoce, Valentýn, narozeniny, svatba, Den matek, Den otců, poděkování a mnoho dalších, což znamená, že produkty této značky se dobře prodávají celoročně. V nabídce mají kromě uvedených produktů také bohatý sortiment personalizovaných výrobků. Je radost dostat sladký dárek, který k tomu ještě také pěkně vypadá i v běžném dnu. 🙂

Jejich výrobky jsou důkladně zpracované v každém kroku výroby s použitím kvalitních ingrediencí. Výsledné produkty mají neobyčejné balení, které očaruje na první pohled, a což je také důležité, je rychlá výroba a možnost určení data doručení.

Jak propagovat kampaň Chocolissimo?

  • Je to ideální kampaň pro dárkové portály, v nichž si zákazníci mohou vybrat mezi klasickými bonboniérami. Jiní zvolí luxusnější verzi s dřevěnou krabičkou, případně balením s fotografií.
  • Komunikujte kvalitu zboží, preciznost výroby a originální balení.
  • Využijte skvělé reference od uživatelů.
  • Můžete se zaměřit na TOP produkty a postupně udělat článek pro každý výrobek. Jejich seznam najdete v popisu Chocolissimo.sk a Chosolissimo.cz kampaně.
  • Vhodné i pro ženské, případně i mužské blogy s tipy na dárky pro svoje partnery/partnerky.

Výhody e-shopu Chocolissimo

  • Možnost posílání dárků bez informace o tom, kdo daný dárek objednal, a hlavně v balíčcích nejsou faktury ani cenovky, takže je možné v klidu objednat anonymní dárek jako překvapení.
  • Předem určené datum doručení.
  • Rychlé dodání – pro Slovensko platí, že pokud si objednáte výrobky do 10.00 hod., tak vám zboží odešlou ještě ten samý den a doručí během 2–3 pracovních dnů. Pro Česko platí, že zboží objednané do 7.00 hod. posílají také v ten samý den, ale doručení je během 24 hod.
  • Automatické doručení zdarma pro objednávky nad 35 €.
  • Nejde jen o sezónní výrobky, protože tyto dárky je možné darovat během celého roku.


Pokud ještě kampaň nepropagujete, neváhejte a vyzkoušejte si ji nasadit. Stačí se k nám registrovat nebo přihlásit, požádat o přidání do kampaně a můžete ji využívat. Pokud budete mít jakékoliv otázky ohledně produktů nebo e-shopu, klidně nás kontaktujte. 🙂

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?