Tip na kampaně: 4home

Tip na kampaně: 4home

Kampaň 4home pravděpodobně není třeba nijak zvlášť představovat. Asi každý publisher, který se pohybuje v segmentu bydlení, domácnosti nebo zahrady, ji zná.

Společnost 4home je stabilním a dlouhodobým prodejcem bytových doplňků, který na trhu funguje už od roku 2004. Mají široký výběr bytového textilu, doplňků, dekorací, produktů na úklid, vybavení do kuchyně, spotřebičů a mnoho dalšího.

Fakta o kampaních 4home v Dognetu

  • V Dognetu najdete až 5 jazykových mutací kampaně – slovenskou, českou, maďarskou, rumunskou a polskou.
  • Všechny 4home kampaně mají jednotnou provizi – 7 % – a délku cookie 15 dní.
  • Konverzní poměr v kampaních 4home se v Dognetu liší podle sezóny i podle země, ale pohybuje se cca od 2 % do 6 %. Za poslední rok má nejvyšší konverzní poměr česká kampaň.
  • Publisherům jsou k dispozici bannery, kupony, XML feed, jakož i seznamy nejprodávanějších produktů, značek a kategorií.

Podívejme se blíže na českou a slovenskou kampaň. Jde o velmi podobné trhy, ale jsou mezi nimi i nějaké rozdíly? Jak vyplývá z výše uvedeného, česká kampaň má v Dognetu vyšší konverzní poměr. Ale naopak na Slovensku roste e-shop vyšším tempem. V Česku roste e-shop cca o 30 % meziročně, na Slovensku je to až kolem 50 %. Zároveň je na Slovensku i vyšší průměrná hodnota objednávky o cca 20 %.

Co se ale týká sortimentu, tam se slovenský a český trh příliš neliší. V obou zemích zákazníci nejraději kupují bytový textil, vybavení do kuchyně, dekorace a pomůcky na úklid.

Výhody e-shopů 4home

  • Vysoký meziroční růst.
  • Velký zájem o produkty z kategorií bytového textilu, kuchyně, uklízení, aktuálně silně podpořené také produkty na zahradu (grily, lavičky…), které jsou často dražší, a tedy generují vyšší absolutní provizi.
  • Unikátní produkty značky 4home, které mají i nejvyšší konverzní poměr z celé nabídky e-shopu.
  • Více než 1 700 výdejních míst Zásilkovny.
  • Možnost zaplatit zboží až po 14 dnech vyzkoušení díky službě Twisto.

Toto všechno dělá ze 4home jedny z nejoblíbenějších kampaní v Dognetu.

Jak tedy kampaně co nejlépe využít?

  • Je to ideální kampaň pro kreativní segment, blogy a recenze produktů. Stačí doporučit produkt a odkázat na konkrétní podstránku.
  • K dispozici je také XML feed pro katalogy produktů.
  • E-shop má pravidelně nějaké akce a výprodeje, které se dají výborně komunikovat.
  • Doporučujeme také microsite a cílené SEO články na konkrétní značky. Zaměřit se i na vlastní značku unikátních produktů 4home.
  • Je to skvělá kampaň pro různé blogy a weby zaměřené na ženy a maminky. Kromě vybavení do domácnosti komunikujte i hračky a produkty pro děti.
  • Využijte sezónnost a propagujte produkty, které lidé právě vyhledávají.

Pokud máte k této kampani jakékoliv otázky, neváhejte se na nás obrátit. 🙂

Tip na kampaně: 4home

Líbil se ti článek?



Júlia Ferancová
Júlia Ferancová

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?