
Tip na kampaně: 4home
Kampaň 4home pravděpodobně není třeba nijak zvlášť představovat. Asi každý publisher, který se pohybuje v segmentu bydlení, domácnosti nebo zahrady, ji zná.
Společnost 4home je stabilním a dlouhodobým prodejcem bytových doplňků, který na trhu funguje už od roku 2004. Mají široký výběr bytového textilu, doplňků, dekorací, produktů na úklid, vybavení do kuchyně, spotřebičů a mnoho dalšího.
Fakta o kampaních 4home v Dognetu
- V Dognetu najdete až 5 jazykových mutací kampaně – slovenskou, českou, maďarskou, rumunskou a polskou.
- Všechny 4home kampaně mají jednotnou provizi – 7 % – a délku cookie 15 dní.
- Konverzní poměr v kampaních 4home se v Dognetu liší podle sezóny i podle země, ale pohybuje se cca od 2 % do 6 %. Za poslední rok má nejvyšší konverzní poměr česká kampaň.
- Publisherům jsou k dispozici bannery, kupony, XML feed, jakož i seznamy nejprodávanějších produktů, značek a kategorií.
Podívejme se blíže na českou a slovenskou kampaň. Jde o velmi podobné trhy, ale jsou mezi nimi i nějaké rozdíly? Jak vyplývá z výše uvedeného, česká kampaň má v Dognetu vyšší konverzní poměr. Ale naopak na Slovensku roste e-shop vyšším tempem. V Česku roste e-shop cca o 30 % meziročně, na Slovensku je to až kolem 50 %. Zároveň je na Slovensku i vyšší průměrná hodnota objednávky o cca 20 %.
Co se ale týká sortimentu, tam se slovenský a český trh příliš neliší. V obou zemích zákazníci nejraději kupují bytový textil, vybavení do kuchyně, dekorace a pomůcky na úklid.
Výhody e-shopů 4home
- Vysoký meziroční růst.
- Velký zájem o produkty z kategorií bytového textilu, kuchyně, uklízení, aktuálně silně podpořené také produkty na zahradu (grily, lavičky…), které jsou často dražší, a tedy generují vyšší absolutní provizi.
- Unikátní produkty značky 4home, které mají i nejvyšší konverzní poměr z celé nabídky e-shopu.
- Více než 1 700 výdejních míst Zásilkovny.
- Možnost zaplatit zboží až po 14 dnech vyzkoušení díky službě Twisto.
Toto všechno dělá ze 4home jedny z nejoblíbenějších kampaní v Dognetu.
Jak tedy kampaně co nejlépe využít?
- Je to ideální kampaň pro kreativní segment, blogy a recenze produktů. Stačí doporučit produkt a odkázat na konkrétní podstránku.
- K dispozici je také XML feed pro katalogy produktů.
- E-shop má pravidelně nějaké akce a výprodeje, které se dají výborně komunikovat.
- Doporučujeme také microsite a cílené SEO články na konkrétní značky. Zaměřit se i na vlastní značku unikátních produktů 4home.
- Je to skvělá kampaň pro různé blogy a weby zaměřené na ženy a maminky. Kromě vybavení do domácnosti komunikujte i hračky a produkty pro děti.
- Využijte sezónnost a propagujte produkty, které lidé právě vyhledávají.
Pokud máte k této kampani jakékoliv otázky, neváhejte se na nás obrátit. 🙂