Změna VOP od 1.11.2023. Více informací v článku.

Srpnové novinky pro publishery

Srpnové novinky pro publishery

Léto je již v plném proudu a my bychom si přáli, aby se totéž dalo říci o online nakupování. Letní měsíce však bývají z pohledu e-commerce ty nejslabší a jinak tomu není ani letos.

Pozitivem je nárůst konverzí v meziměsíčním srovnání – v červenci jste e-shopem přinesli větší obrat než v červnu o více jak 290 000 eur. Věříme, že v srpnu se vám bude dařit minimálně tak dobře jako uplynulý měsíc. 🙂

Novinky z Dognetu budou i nadále vycházet ve formě článku, videa, ale i jako podcast. Srpnové novinky pro publishery vám ve videu přinášejí Zuzka a Tomáš. 🙂

 

Máme pro vás kompletní materiál k expanzi na maďarský trh

Léto je ideální čas vybrat se do zahraničí, a to nejen za odpočinkem, ale také za novými konverzemi a příjmy. 🙂 

Připravili jsme pro vás kompletní guideline na expanzi do Maďarska – online materiál, který vás provede expanzí krok za krokem. Proč je právě Maďarsko tou správnou volbou, si můžete přečíst v našem článku.

Guideline je k dispozici bezplatně pro všechny publishery a najdete v něm:

  • kontakty na ověřených copywriterů a překladatelů, 
  • agentury zaměřené na SEO a linkbuilding,
  • nejúspěšnější lokální projekty a affiliate kampaně s konkrétními čísly,
  • legislativní předpisy a návod k registraci domén,
  • detailní statistiky o maďarském trhu a e-commerce a mnoho dalšího.

Chci expanzní guideline

Pokud nad expanzí uvažujete a chtěli byste se blíže poradit, neváhejte kontaktovat naše specialisty na maďarský trh patho@dognet.com nebo morvai@dognet.com.

 

Shrnutí měsíce červenec 2023

  • Počet konverzí – 73 963
  • Vyplacené provize publisherem – 282 498
  • Celkový obrat e-shopů – 5 421 543 €

 

Zastoupení segmentů v červenci 2023

V červenci se největšímu úspěchu nadále těší segment Bydlení a nábytek, jehož zastoupení na celkovém počtu konverzí narostlo o 2 procentní body a na celkové výši provizí o 3 procentní body.

Naopak, pokles vidíme v segmentu Móda a krása. Jeho podíl na celkovém počtu konverzí klesl o 3 procentní body.

 

Porovnání segmentů v měsících červen vs. červenec 2023

Podle počtu konverzí

V meziměsíčním srovnání vidíme nejvýraznější změnu v segmentu Móda a krása, kde nastal 16 % pokles v počtu konverzí. To není uprostřed léta velkým překvapením, jelikož lidé investují do nového šatníku spíše na přelomu ročních období, kdy se nákupem sezónního oblečení připravují na změnu počasí.

Nejvýraznější nárůst – o 11 % – vidíme v segmentu Bydlení a nábytek. Kromě dlouhodobě oblíbených kampaní 4home, Moebelix nebo MerkuryMarketse v červenci dařilo i maďarské kampani Bravuroshop.

 

Podle průměrné hodnoty objednávky

Průměrná hodnota objednávky se v červenci dramaticky nezměnila. Nejvyšší nárůst o 4 eura pozorujeme v segmentu Móda a krása, kde vám nejvyšší výdělky přinesly kampaně Blancheporte.cz, eyerim.sk a eyerim.cz

 

Podle průměrné výše provize

 

Skokani července

Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání června s červencem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v červnu alespoň 50 a více konverzí.

  1. ZlavaDna.sk +178 %
  2. Yogabazaar.hu +118 %
  3. Esat.sk +109 %
  4. Bravuroshop.com +103 %
  5. Wilsondo.sk +79 %

Žebříčku červencových skokanů kraluje kampaň ZlavaDna.sk s nárůstem o 178 %, o který se zasloužili výlučně obsahoví partneři.

Na druhém místě vidíme s nárůstem o 118% oblíbenou maďarskou sportovní kampaň Yogabazaar.hu, která nabízí široký sortiment pomůcek na jógu.

V žebříčku se umístily také kampaně Esat.sk a Bravuroshop.com, ve kterých se daří zejména CSS publisherům.

 

Nejlepší výdělky publisherů v červenci 2023

Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. Mall.sk
  4. 4Home.cz
  5. 4Home.sk
  6. MerkuryMarket.sk
  7. Planeo.sk
  8. Svetla24.cz
  9. Decathlon.sk
  10. MojNabytok.sk

Červencový žebříček kampaní, které publisherům přinesly největší výdělky, téměř kompletně kopíruje žebříček z předešlého měsíce. Změnu vidíme pouze na posledních dvou místech, na kterých se umístily kampaně Decathlon.sk a MojNabytok.sk.

 

Publisheři s nejvyššími výdělky

Typ

Počet prodejů

Provize

Ostatní

1 661

14 236 €

Obsah

1 955

12 613

Ostatní

1 432

12 528 €

Obsah

6 034

11 419 €

Ostatní

4 622

11 023 €

Obsah

2 036

9 128 €

Obsah

1 124

7 276 €

Obsah

1 234

7 239 €

Ostatní

2 391

6 538 €

Ostatní

2 665

6 169 €

Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.

Vydělávající affiliate web
E-book zdarma

Vydělávající affiliate web

Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?