Srpnové novinky pro publishery

Srpnové novinky pro publishery

Ani nevíme jak a ocitli jsme se za polovinou letních prázdnin, o krok blíže k hlavní e-commerce sezóně. Standardně je červenec jeden z nejslabších měsíců a horké počasí uplynulých dní by naznačovalo, že tomu tak opravdu bylo. Pojďme se tedy společně podívat na to, jestli tomu tak skutečně je.

Novinky z Dognetu budou stále vycházet ve formě článku, videa ale také jako podcast. Květnové novinky pro publishery Vám ve videu přináší Julie a Paco. 🙂

 

Zastoupení trhů v červenci 2022

V tomto letním měsíci se mírně změnilo zastoupení jednotlivých trhů na celkovém počtu konverzí v síti Dognet, ale pořadí zůstalo nezměněno. Nejsilnější slovenský trh se podílí 51 %, český, 34 %, maďarský 9 %, následuje polský se 4 % a rumunský s 2 %.

 

Shrnutí měsíce červenec 2022

  • Počet konverzí – 72 496
  • Vyplacené provize publisherem – 296 077 €
  • Celkový obrat e-shopů – 5 690 445 €

 

Zastoupení segmentů v červenci 2022

 

Už ani není třeba opakovat, že nejsilnějším segmetnem je stále bezkonkurenční bydlení a nábytek, které se aktuálně podílí 49 % na vyplacených provizích a 30 % na počtu konverzí.

V ostatních segmentech se udály jen minimální změny.

 

Změny v segmentech červenec 2022 vs. červen 2022

Paradoxně, oproti očekávání poklesu napříč všemi segmenty, se v každém jednom segmentu počet konverzí mezi měsíci červen a červenec zvýšil. Podle toho to vypadá, že zatím byl nejslabším měsícem roku červen a tudíž to nejhorší už je za námi.

 

Průměrná hodnota objednávky podle segmentů

Počet konverzí se sice meziměsíčně zvýšil ve všech segmentech, při hodnotě objednávky je tomu už trochu jinak.

V segmentech Zdraví a výživa, Finance a velmi mírně i Sport a Ostatní se průměrná hodnota objednávky zvýšila. No v segmentech Móda a krása a Elektro byla v měsíci červenec o něco nižší.

V segmentu nábytek a bydlení zůstala beze změny.

 

Průměrná hodnota provize podle segmentů

Skoro stejně tomu bylo i při srovnání výše průměrné provize. Mírně se snížila v segmentech Móda a krása, Elektro ale i Ostatní.

Ve všech ostatních segmentech mírně vzrostla.

 

Skokani

Skokani jsou kampaně, které procentuálně nejvíce rostly při srovnání června s červencem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v červnu alespoň 50 a více konverzí.

  1. Yogabazaar.hu +196 %
  2. Bonprix.cz +126 %
  3. Topankovo.sk +118 %
  4. iSexshop.sk +114 %
  5. Relleciga.sk +95 %
  6. Ruzovyslon.sk +80 %
  7. Vsepropejska.cz +67 %
  8. Eyerim.hr +61 %
  9. Najlepsiehracky.sk +57 %
  10. Lampyasvetla.sk +56 %
  11. Botovo.cz +56 %
  12. AXA-assistance.sk +55 %
  13. Topshop.sk +54 %
  14. Provysavace.cz +47 %
  15. Dormeo.sk +41 %
  16. Lovesexshop.sk +39 %
  17. Mojnabytok.sk +38 %
  18. ZlavaDna.sk +38 %
  19. Helveti.cz +37 %
  20. Mobileonline.sk +35 %

 

Kampaně s největšími výdělky v červenci 2022

  1. Moebelix.cz
  2. Moebelix.sk
  3. Baumax.cz
  4. Svetla-24.cz
  5. 4home.cz
  6. MerkuryMarket.sk
  7. Decathlon.sk
  8. Svetla.sk
  9. 4home.sk
  10. Mall.sk

V žebříčku kampaní s největšími výdělky za červenec 2022 se udály jen minimální změny. První dvě místa si stále drží kampaně Moebelix.cz a Moebelix.sk. Na třetím místě se ocitl Baumax.cz, který si vyměnil místo s také českou kampaní, Svetla-24.cz

Decathlon.sk  se propadl z pátého na sedmé místo a naopak se vyšvihla kampaň 4home.cz. Šesté místo si drží MerkuryMarket.sk, osmé Svetla.sk, na deváté se dostal 4home.sk a vypadla kampaň Blancheporte, kterou na desátém místě nahradil Mall.sk.

 

Nejlepší výdělky publisherů za červenec 2022

Typ Počet predajov Provízie
Obsah 3 974 23 978 €
Ostatní 2 632 18 993 €
Ostatní 1 837 14 739 €
Obsah 3 196 13 855 €
Obsah 5 352 11 913 €
Ostatní 4 170 10 898 €
Obsah 1 154 9 254 €
Obsah 1 605 8 488 €
Ostatní 2 594 6 770 €
Ostatní 2 357 6 684 €
Obsah 781 5 027 €
Ostatní 364 4 105 €
Obsah 592 3 736 €
Obsah 544 3 520 €
Ostatní 1 404 3 479 €

“Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál. „Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.”

 

Tip na srpen – Back to school kampaně

Léto je v plném proudu, ale ani se nenadějeme a bude zde čas příprav do školy, kdy začnou rodiče myslet na to, že je třeba připravit své školáky do školních lavic. Začátek školního roku rodičům přináší spoustu starostí s přípravou a často nevědí, kde pořídit všechny potřebné pomůcky do školy pro své děti.

V tipech na kampaně na srpen vám chceme usnadnit tuto práci, a proto se pojďme podívat na seznam kampaní nabízející produkty pro školáky do školy, které můžete propagovat. Najdete v nich školní tašky, penály, sešity, učebnice, kreativní a umělecké pomůcky, přezůvky a mnoho dalších.

Jednou z top kampaní se školními potřebami a školními taškami je jednoznačně Market24.sk a Market-24.cz. Tento inzerent si pro vás dokonce přichystal také bannery a kupón na 5 % slevu v obou kampaních, platný až do 30.9.2022. Znění kódu pro obě kampaně je M24skola.

Nezapomeňte ani na kampaně knihkupectví jako například PantaRhei.skBux.skKnihyKazda.cz  a další.

Umělecké potřeby pro školáky v každém věku naleznete na  Maliarskeplatno.sk / Malirske-platno.czHudebniCentrum.cz neboMelodyshop.sk.

No a každý školák potřebuje do školy kvalitní přezůvky, které naleznete například v kampaních Bosonožka.sk a Bosonožka.cz

Více kampaní s produkty pro školáky naleznete v samostatném článku.

Júlia Bačíková

Júlia má v Dognete na starosti kľúčové spolupráce, vzťahy a projekty

Vydělávající affiliate web
E-book zdarma

Vydělávající affiliate web

Už jste jen jeden krok od e-booku, který vám pomůže získat klíčové informace o správném natavení a fungování vaší affiliate kampaně

Další články, které by tě mohly zajímat

Které inzerenty u nás najdete?