Shrnutí měsíce srpen 2024
Letošní srpen byl mimořádně horký. Lidí vyhnal od počítačů na koupaliště a mobilní telefony se namísto nákupů používaly k zachytávání letních vzpomínek.
Nicméně věříme, že jste si léto naplno užili i přes pokles prodejů. Nyní přišel čas vzdát se letních veder, aby je mohla nahradit nákupní horečka. 😊
Podívejte se na ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě:
Výsledky měsíce srpen 2024
- Počet konverzí: 65 788
- Provize publisherů: 307 938 €
- Celkový obrat e-shopů: 4 796 644 €
Pro zachování relevance výsledků neuvádíme do celkového počtu konverzí a do jednotlivých grafů výsledky kampaně Árukereső.hu.
Zastoupení segmentů v srpnu 2024
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Porovnání segmentů v měsících červenec vs. srpen 2024
Podle počtu konverzí
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Nejvýraznější nárůst v počtu konverzí vidíme v segmentu Hobby a cestování (+22 %). Vděčíme za to zejména kampani Voyo.sk, ve které vzrostl počet konverzí o více než 2 000 %.
Dařilo se také segmentům Potraviny a nápoje (+11 %) a Dárky a papírnictví (+11 %), do kterého patří kampaň Faxcopy.sk, ve které evidujeme dvojnásobek konverzí v porovnání s předchozím měsícem.
V ostatních segmentech počet konverzí oproti předchozímu měsíci poklesl.
Podle průměrné hodnoty objednávky
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Průměrná hodnota objednávky nejvýrazněji narostla v segmentech Auto-moto (+30 eur), Domácnost a zahrada (+11 eur) a Elektronika a světla (+10 eur).
Nejvýraznější pokles vidíme v segmentu Hobby a cestování (-10 eur).
Podle průměrné výše provize
Top 6 segmentů
Ostatní segmenty
Průměrná výše provize se zvýšila zejména v segmentu Hobby a cestování (+2,65 eur). Nejlépe si publisheři vydělali v kampaních Voyo.sk, Voyo.cz, Shop.rukahore.sk a Restorio.cz.
Naopak, srpen nepotěšil publishery propagující kampaně ze segmentu Elektronika a světla, kde průměrná výše provize poklesla (-0,95 eur).
Skokani srpna
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji narostl počet konverzí při srovnání července se srpnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v červenci alespoň 50 a více konverzí.
- Voyo.sk +2 342 %
- Faxcopy.sk +111 %
- Pgs.sk +107 %
- Alko90.sk +65 %
- Danimani.sk +62 %
Nejlepší výdělky publisherů v srpnu 2024
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Voyo.sk
- Arukereso.hu
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- Planeo.sk
- 4Home.cz
- Voyo.cz
- Helveti.cz
- 4Home.sk
- Decathlon.sk
Králem žebříčku skokanů i žebříčku kampaní s nejvyššími výdělky publisherů je kampaň Voyo.sk. Tento výsledek je příkladem aktivní komunikace mezi inzerentem, který informuje o aktuálních trendech v kampani, a publishery, kteří tyto trendy umí efektivně využít ve své propagaci.
Žebříček se celkově moc nezměnil. Přibyla v něm však kampaň Decathlon.sk.
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Provize |
Obsah |
20 354 € |
Obsah |
18 727 € |
Ostatní |
13 867 € |
Ostatní |
12 771 € |
Ostatní |
11 627 € |
Obsah |
7 692 € |
Obsah |
7 394 € |
Ostatní |
7 232 € |
Ostatní |
5 800 € |
Obsah |
5 390 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.
První kamenná prodejna eyerim v Praze
Inzerent eyerim otevírá první kamennou prodejnu v Praze na Karlíně, která doplňuje její starší sestru v Bratislavě.
Prodejny jsou příhodné nejen pro zákazníky, ale také pro publishery. Nabízejí možnost přijít si sortiment živě prohlédnout, vyzkoušet nebo vyfotit či dokonce absolvovat bezplatné měření zraku.
Inzerent je otevřen nabídkám na recenze a PR články. V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat. 🙂
Sportovní přenosy na Voyo a Digislovakia
Kampaň Voyo.sk byla hvězdou srpna díky bohaté nabídce sportovního vysílání.
Odkazovat na sportovní vysílání doporučujeme jak sportovním magazínům a recenzním portálům, tak produktovým katalogům, např. formou bannerů.
Sportovní přenosy Ligy mistrů, Premier League, UFC, Formule 1 a mnohé další najdete v kampaních:
- Voyo.sk – 12 eur za lead
- DIGISlovakia.sk – teď až 45 eur za lead