
Shrnutí měsíce říjen 2023
Kratší dny, chladnější počasí a rostoucí prodeje znamenají jediné. Máme za sebou říjen a před sebou nejrušnější nákupní období každého roku. 🙂
Black Friday letos připadá na 24. listopad 2023, ale na e-shopech našich inzerentů již nyní probíhají zajímavé slevy a akce. Najdete je nejen ve své administraci, ale také v přehledném seznamu, který pro vás každý den aktualizujeme.
Představujeme nový koncept novinek
Do letošní sezóny vstupujeme s novým a přehlednějším konceptem novinek:
-
- Shrnutí předchozího měsíce bude nadále vycházet ve formě článku. Statistiky od této chvíle budou zobrazovat až 13 segmentů z původních 6, díky čemuž poskytnou relevantnější údaje.
- Statistiky ve formě videa jsme nahradili videoseriálem Minutka s Dognetem, ve kterém pro vás každý měsíc shrneme ty nejdůležitější aktuality v jedné minutě. Podívejte se na říjnový díl:
Výsledky měsíce říjen 2023
- Počet konverzí: 104 547
- Vyplacené provize publisherům: 369 379 €
- Celkový obrat e-shopů: 6 622 450 €
Do celkového počtu konverzí je započteno přes 15 000 konverzí z CPC kampaně Árukereső.hu.
Zastoupení segmentů v říjnu 2023
TOP 6 segmentů
Ostatní segmenty
Porovnání segmentů v měsících září vs. říjen 2023
Podle počtu konverzí
TOP 6 segmentů
Ostatní segmenty
Nejvýraznější nárůst konverzí pozorujeme v segmentech Dětské zboží a hry (70 %), Dárky a papírnictví (59 %) a Auto-moto (48 %), které nás vzhledem k tomuto období nepřekvapily.
Nárůst v segmentu Multishop má na svědomí konverzní model kampaně Árukereső.hu, kde se konverze nepočítá jako dokončená objednávka, ale jako překlik z Árukereső.hu na některý z jeho partnerských e-shopů.
Podle průměrné hodnoty objednávky
TOP 6 segmentů
Ostatní segmenty
Při změně počasí, kterou se sebou říjen přináší, je třeba investovat do přípravy svého auta na zimu. V Auto-moto segmentu pozorujeme nejen nejvyšší nárůst průměrné hodnoty objednávky oproti září, ale také nejvyšší průměrnou hodnotu objednávky ze všech segmentů.
Podle průměrné výše provize
TOP 6 segmentů
Ostatní segmenty
V říjnu si polepšili zejména publisheři propagující kampaně ze segmentu Auto-moto, kde průměrná výše provize narostla o 1,50 €, ale také Dětské zboží a hry a Móda a doplňky, kde narostla o 0,52 € a 0,44 €.
Naopak, nepřinesl dobré zprávy publisherům s projekty zaměřenými na Hobby a cestování, Finance a služby nebo Erotiku, kde průměrná hodnota provize oproti září poklesla o 2,46 € – 0,61 €.
Skokani října
Skokani jsou kampaně, ve kterých nejvýrazněji vzrostl počet konverzí při srovnání září s říjnem. Pro relevanci výsledků bereme v úvahu jen kampaně, které měly v září alespoň 50 a více konverzí.
- Mobilfox.hu +483 %
- Heliumking.hu +300 %
- Pneumatiky.cz +255 %
- Online-antikvariat.cz +215 %
- Heliumking.sk +164 %
Žebříčku říjnových skokanů kraluje kampaň s nabídkou mobilních krytů a příslušenství Mobilfox.hu. Její prvenství můžeme přisoudit aktivní práci inzerenta se slevovými kupony během celého října.
V žebříčku vidíme také maďarskou a slovenskou kampaň Heliumking, jejíž úspěch má na svědomí nepochybně široká nabídka halloweenské výzdoby a kostýmů.
Nejlepší výdělky publisherů v říjnu 2023
Kampaně s nejvyššími výdělky publisherů
- Moebelix.cz
- Moebelix.sk
- Svetla24.cz
- 4Home.cz
- Mojnabytok.sk
- 4Home.sk
- Árukereső.hu
- MerkuryMaret.sk
- Mall.sk
- Svetla.sk
Do žebříčku kampaní, které vám v říjnu přinesly nejvyšší výdělky, přibyla kampaň Árukereső.hu. Je značným důkazem toho, že na maďarském trhu vás čeká nejen mnohem méně konkurenční prostředí, ale také výkonné kampaně.
Publisheři s nejvyššími výdělky
Typ |
Počet prodejů |
Provize |
Ostatní |
3 397 |
33 228 € |
Ostatní |
2 222 |
21 227 € |
Ostatní |
2 861 |
14 767 € |
Obsah |
2 210 |
13 112 € |
Obsah |
15 080 |
12 875 € |
Ostatní |
5 120 |
12 460 € |
Obsah |
2 493 |
10 070 € |
Obsah |
5 016 |
9 820 € |
Ostatní |
3 155 |
8 511 € |
Ostatní |
1 144 |
7 840 € |
Na žádost publishera se v tabulce nenachází jeden cashback/voucher portál.
„Ostatní“ zahrnuje cashback, voucher i CSS partnery.